علی حدادی ×

اعتراض علی حدادی نسبت به اعتبار کم بودجه استان البرز

مدیر دی 11, 1399 0
اعتراض علی حدادی نسبت به اعتبار کم بودجه استان البرز
طی جلسه شورای اداری استان البرز در روز 11 دی 1399 مطرح شد

صبح امروز ۱۱ دی ماه ۹۹ /

به گزارش ایرنا – سخنگوی کمیسیون امور داخلی داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با قرائت بخشی از وصیتنامه سردار دل ها گفت : امروز ما مسوولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید خدامحوری، مردم محوری ، صداقت و شجاعت حاج قاسم سلیمانی را سرلوحه امر قرار دهیم.

علی حدادی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان البرز افزود: همه ما مدیون شهدا هستیم و باید با انسجام و وحدت در استای پیگیری مطالبات و امور مردم حرکت کنیم؛ زیرا  یکی از مهمترین  وظایف سنگین مسوولان، مراقبت و مواظبت از  مسیر هدایت و خون پاک شهدا است.

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت:  از فرصتی که برای هر کدام از ما مسوولان ایجاد شده باید در مسیر کار، تلاش ، ‌فعالیت و حل مشکلات مردم  استفاده نماییم.

وی  تاکید کرد که امروز مردم چشم امید مردم به فعالیت و تلاش مسوولان برای رفع مشکلات است که وظیفه هر کدام از ما  مسوولان  در این زمینه وظیفه خطیری بر عهده داریم.

این نماینده مجلس ادامه داد: برای همه ما لازم است   که وصیت نامه های شهدا  را بخوانیم و گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشیم.

حدادی گفت : قرائت وصیت نامه حاج قاسم را در دستور کار قرار دهیم  زیرا این شهید والامقام  به ما  خدا باوری، مردم باوری ، دشمن شناسی ، روحیه جهادی ،  خودباوری  و اعتماد به نفس را یاد دادند.

وی اظهار داشت : سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  همواره در مسیر ولی امر مسلیمن  گام برداشت و ما باید با الگو برداری از این شهید عزیز، حرکتمان بر مبنای صداقت، سلامت، شجاعت، ایستادگی در برابر استکبار جهانی  و پیشرفت کشور تا رسیدن به تمدن واقعی ایران اسلامی قرار دهیم .

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: حمایت همه جانبه از تولید چه در راستای تثبیت اشتغال و چه در ارتباط با ایجاد اشتغال انتظاری است که مسوولان دستگاه های اجرایی در استان  البرز باید انجام دهند.

این نماینده مجلس گفت :  با توجه به اینکه البرز بالای سه میلیون نفر جمعیت دارد، موضوع تخصیص اعتبارات استان را در کمیسیون تلفیق مجلس در دست بررسی قرار داده ایم و تلاش ها بر افزایش بودجه استان و متناسب سازی این بودجه نسبت به جمعیت البرز و نیازهای آن متمرکز شده است.