علی حدادی ×

اقدامات علی حدادی در حمایت از بانوان محترم

مدیر بهمن 29, 1402 0
اقدامات علی حدادی در حمایت از بانوان محترم
علی حدادی، در طی دوران خدمت خود در مجلس شورای اسلامی، علاوه بر دیدارهای مکرری که با بانوان محترم منطقه غرب استان البرز در ذیل دیدارهای مردمی داشته است، چندین نشست تخصصی در حوزه بانوان و با عنوان الگوی سوم زن مسلمان درحوزه انتخابیه برگزارنموده

بانوان محترم

علی حدادی، در طی دوران خدمت خود در مجلس شورای اسلامی، علاوه بر دیدارهای مکرری که با بانوان محترم منطقه غرب استان البرز در ذیل دیدارهای مردمی داشته است، چندین نشست تخصصی در حوزه بانوان و با عنوان الگوی سوم زن مسلمان درحوزه انتخابیه برگزارنموده تا ضمن شنیدن مطالبات اصلی حوزه بانوان از زبان خودشان، از بانوان فعال و تاثیرگذار در حوزه‌‎‌های بهداشت و درمان، فرهنگی، علمی، اجتماعی، کارآفرینی، اقصادی، ورزشی و هنری و … نیز تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

طی دو همایش بزرگ الگوی سوم زن مسلمان ایرانی که در شهرستان ساوجبلاغ و شهرستان نظرآباد برگزار شد، از خانم‌ها دکتر زهره الهیان و دکتر فاطمه محمدبیگی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در بهمن 1399 و تیر 1401 به عنوان سخنران در این همایش‌های تخصصی دعوت به عمل آمد. دکتر الهیان به شرح مصوبات مجلس در حمایت از زنان و مادران پرداخت و نقش زن را در جامعه اسلامی تبیین کرد و دکترمحمدبیگی نیز به تبیین “قانون جوانی جمعیت و خانواده” و چرایی و اهمیت و آن پرداختند.

این نماینده مجلس علاوه بر دیدارهای خود با بانوان درموضوعات مختلف همراه با دیگر عزیزان، 17 دیدار و نشست ویژه با بانوان فرهیخته و محترم شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ داشته است.

 

همچنین برخی از بانوان فرهیخته حوزه انتخابیه مهمان علی حدادی در مجلس شورای اسلامی بودند و ضمن بازدید بانوان محترمه از صحن علنی مجلس شورای اسلامی، جلسه‌ای نیز با ایشان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد تا دغدغه‌های آنان شنیده شود.

گفتنی است باغ بانوان نظرآباد با پیگیری‌های متعدد علی حدادی از مسئولین اجرائی و جذب بودجه در سال 1402به بهره برداری رسید.

 

اولین پارک بانوان شهرستان نظرآباد افتتاح شد

 

 

باغ بانوان شهرستان نظرآباد در سایه تلاش و مطالبه گری به بانوان ارجمند رسید

 

 

مروری بر همایش الگوی سوم زن مسلمان

 

 

انعکاس سومین همایش الگوی سوم زن مسلمان از شبکه البرز

 

 

همایش الگوی سوم زن در شهر هشتگرد بمناسبت گرامیداشت مقام زن

 

 

سومین همایش الگوی سوم زن مسلمان در هشتگرد

 

 

نشست هم اندیشی زنان کارآفرین بخش بالا طالقان با علی حدادی نماینده مردم در مجلس