علی حدادی ×

علی حدادی:

وزارت راه با ایجاد دسترسی نظرآباد به آزادراه غدیر موافقت کرد

مدیر فروردین 26, 1401 0
وزارت راه با ایجاد دسترسی نظرآباد به آزادراه غدیر موافقت کرد
گروه استان‌ها- رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با بیان اینکه سفر رئیس جمهوربه استان البرز دستاوردهایی برای استان دارد گفت: وزارت راه با ایجاد دسترسی نظرآباد به آزادراه غدیر موافقت کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نظرآباد، علی حدادی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نظرآباد اظهار داشت: قانون اقدام راهبردی یکی از قوانین موثر و کاربردی مصوب مجلس یازدهم بود و به عنوان پشتیبانی از مذاکره و حفظ منافع ملی ایران قانون بسیار خوبی است.

وی با اشاره به زیاده خواهی‌هایی کشورهای سلطه گر بر علیه ایران اسلامی، افزود: عقب نشینی‌های در دولت‌های گذشته در مورد کشورهای زیاده خواه انجام شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با بیان اینکه این قانون در راستای حفظ و ارتقای منافع ملی است بیان کرد: فضاسازی‌های از سوی آمریکا در رسانه‌ها شکل گرفت و این گونه وانمود کردند که ایران مخالف مذاکره است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی معطل و منتظر نتیجه مذاکره نیست ادامه داد: امور کشور به همت تلاش و پیگیری دولت سیزدهم در حال انجام است.

حدادی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مولفه‌ها حفظ منافع ملی است که از اهمیت بالایی برخوردار است متذکر شد: ایران اسلامی بیش از 40 سال در مورد زیاده خواهی‌های ابرقدرت‌ها ایستاده و مقاومت کرده است.

وی با بیان اینکه انسجام و وحدت بسیار خوبی بین مجلس انقلابی و دیگر قوای کشور شکل گرفته است ادامه داد: این اتحاد و همدلی در پیشرفت و رونق اقتصادی کشور موثر است.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با اشاره به بودجه سال جاری و توجه به اقشار آسیب پذیر در این بودجه عنوان کرد: توجه به اشتغال و کمک به شرکت‌های دانش بنیان در بودجه سال‌جاری مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان برای تولید و اشتغال آفرینی حمایت همه جانبه می‌شوند ادامه داد: در مورد لایحه رتبه بندی معلمان اعتبارات خوبی در امسال‌ پیش بینی شده است.

حدادی با اشاره به اینکه در بودجه امسال‌ بیش از 22 هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در کشور در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: بودجه مناسبی هم برای رفع کمبودها در فضای آموزشی و همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه 30 هزار میلیارد تومان به بودجه آموزش و پرورش در بودجه سال جاری اضافه شد عنوان کرد: انشعابات مدارس نیز با تصمیم نمایندگان مجلس رایگان شد.

حدادی با اشاره به اینکه در راستای حمایت از بخش بهداشت و درمان و تقدیر از تلاش‌های کادر درمان 5 هزار میلیارد تومان برای افزایش تعرفه پرستاران در نظر گرفته شد ادامه داد: 30 هزار میلیارد تومان بودجه در سال جاری در بخش صندوق توسعه کشاورزی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به استان البرز آثار بسیار خوبی در راستای پیشرفت و توسعه استان دارد گفت: حمایت از کشاورزان و خرید تضمینی محصولات کشاورزی و سنددار شدن اراضی از اقدامات مهم این سفر بود.

نماینده مردم نظرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات شهرستان نظرآباد مشکل جدی آب شرب بود، ادامه داد: برای رفع این مشکل از سد طالقان حق آبه شرب اختصاص یافت و بودجه لازم برای احداث مخزن 5 هزار متر مکعبی هم اختصاص یافت.

وی با اشاره به لزوم ایجاد دسترسی مردم نظرآباد به آزادراه بین المللی غدیر در محدوده این شهرستان اظهار داشت: وزیر راه با ایجاد دسترسی نظرآباد به آزادراه غدیر موافقت کرد و احداث این دسترسی تسهیل گری مناسبی برای دسترسی واحدهای صنعتی برای حمل و نقل است.

وزارت راه با ایجاد دسترسی نظرآباد به آزادراه غدیر موافقت کرد