علی حدادی ×

پیام علی حدادی نماینده مردم در مجلس، در پی بازگشت پیکر شهید "محمد اسحاقی" به میهن:

چشم شهر و دیارمان روشن، فرزند رشید و قهرمان طالقان پس از سالها به خانه برگشته

مدیر خرداد 25, 1400 0
چشم شهر و دیارمان روشن، فرزند رشید و قهرمان طالقان پس از سالها به خانه برگشته
علی حدادی نمایند مردم شریف شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهار باغ در پیامی بازگشت پیکر مطهر شهید "محمداسحاقی" از شهدای دیار طالقان در استان البرز را به میهن اسلامی، تبریک و تسلیت گفت

علی حدادی نمایند مردم شریف شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهار باغ در پیامی بازگشت پیکر مطهر شهید “محمداسحاقی” از شهدای دیار طالقان در استان البرز را به میهن اسلامی، تبریک و تسلیت گفت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
مولایمان امام سجاد(علیه السلام) فرمودند:کشته شدن عادت ما و شهادت،کرامت ماست.

رجعت سرخ شهید والامقام “محمداسحاقی” خروش عشق و روایت جوانانی است که سال ها پیش، درست زمانی که رژیم بعثی به سرکردگی صدام، جان و مال و ناموس ایران را نشانه رفته بود، برای رشته شدن پنبه های دشمن به میدان رفتند.

شهیدان عزیز بی تردید اسوه های ماندگاری هستند و امروزه عزت و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت‌ها و ایثار عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای فراهم شدن امنیت و آسایش پایدار برای مردم سر از پا نمی‌شناسند.

همان نهضتی که به برکت و حرمت آن، رزمندگان غیور و سرافراز اسلام در ۸ سال دفاع مقدس ایثارگرانه و عاشقانه در برابر دشمنان شرق و غرب عالم ایستادند و با نثار جانشان از حریم ولایت و از این آب و خاک مقدس دفاع کردند.

در آستانه اولین انتخابات پس از بیانیه “گام دوم انقلاب اسلامی” ، بازگشت پیکر شهید والامقام “محمداسحاقی” یکی از دوبرادر جاویدالاثر، پیامی بزرگ در پیش دارد.انتخابات به عنوان یک حماسه و حرکت بسیار مهم و سرنوشت ساز در مسیر انقلاب بوده که مهمترین گام آن تواصی به حقو سفارش به حضور است. شهدا جان عزیز خود را نثار کردند و حال نوبت ما است که با شرکت در این امر مهم دینمان را به آنها ادا کنیم.

اینجانب، بازگشت فرزند رشید و قهرمان طالقان پس از سالها به وطن را گرامی داشته و به خانواده این شهید گرامی و مردم شریف استان البرز خصوصا دیار همیشه سرافراز طالقان تبریک و تسلیت می‌گویم.

?علی حدادی
نمایند مردم شریف شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهار باغ در مجلس یازدهم