علی حدادی ×

دیدارهای علی حدادی با خانواده معظم و محترم شهدای والا مقام، جانبازان معزز و آزادگان عزیز و ایثارگران محترم

مدیر بهمن 28, 1402 0
دیدارهای علی حدادی با خانواده معظم و محترم شهدای والا مقام، جانبازان معزز و آزادگان عزیز و ایثارگران محترم
علی حدادی در طی دوره خدمت خود در مجلس شورای اسلامی، بیش از 150 دیدار با خانواده محترم و معزز شهدای والا مقام در مناطق شهری و روستایی حوزه انتخابیه دیدار داشته است

دیدار با خانواده معظم و محترم شهدای والا مقام، جانبازان معزز و آزادگان عزیز و ایثارگران محترم

 

علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ، در طی دوره خدمت خود در مجلس شورای اسلامی، بیش از 150 دیدار با خانواده محترم و معزز شهدای والا مقام در مناطق شهری و روستایی شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ دیدار داشته است.

همچنین علی حدادی در طی سه سال خدمت خود در مجلس شورای اسلامی، برای تکریم خانواده محترم شهدا برای فوت اعضای محترم خانواده شهدای شهدای والا مقام پیام تسلیت صادر نموده است.

ضمنا علی حدادی در طی خدمت خود در مجلس یازدهم شورای اسلامی بیش از 35 دیدار با ایثارگران، جانبازان و آزادگان محترم داشته و این عزیزان را تکریم نموده است.

حضور در یادواره شهدای والامقام و حضور در مزار مطهر شهداء(ع)

 علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ، در طی دوره خدمت خود در مجلس شورای اسلامی، بیش از 140 بار در مراسم‌های یادواره شهدا و بازدید از مزار مطهر شهدای والامقام در مناطق مختلف روستایی و شهری در شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ حضور یافته است.

 

سردار شهید سلیمانی به روایت علی حدادی

 

بزرگداشت نهضت جنگل در طالقان برگزار شد | با حضور علی حدادی

 

 

رونمایی از تندیس شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر جدید مهستان