علی حدادی ×

علی حدادی در تریبون نماز جمعه شهرستن طالقان عنوان کرد:

نظارت بر بازار در آستانه عید نوروز تشدید شود/به زودی 9000 نفر ایجاد اشتغال در منطقه خواهیم داشت

مدیر بهمن 24, 1399 0
نظارت بر بازار در آستانه عید نوروز تشدید شود/به زودی 9000 نفر ایجاد اشتغال در منطقه خواهیم داشت
حضور علی حدادی نماینده مجلس شورای اسلامی در نماز جمعه شهرستان طالقان

جمعه ۲۴ بهمن ماه ۹۹ /

?علی حدادی در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهرستان طالقان : نظارت بر بازار در آستانه عید نوروز تشدید شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه “نظارت بر بازار در آستانه عید نوروز تشدید شود” گفت: صنایع تبدیلی باید مورد توجه قرار گیرد.

علی حدادی در دیدار با مردم طالقان با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام خمینی (ره) خدا باوری و مردم باوری را به ما آموخت و یاد داد که ما می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمدن نوین اسلامی جز با روحیه انقلابی و کار جهادی محقق نمی‌شود، بیان کرد: شهدای انقلاب اسلامی و سردار دلها در این جهت حرکت کردند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد ، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علی رغم همه جانفشانی و امنیت ایجاد شده توسط مدافعان حرم برخی افراد در کشور چشم به غرب و بیگانگان دوخته اند، تصریح کرد: اتفاقاتی که در انتخابات اخیر امریکا رخ داد، نشان داد که این حکومت ظالم در حال افول و فروپاشی است و ایران روز به روز قدرتمند می‌شود.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم در کنار مردم و برای رفاه مردم تلاش می‌کند ، ادامه داد: امروز به جوانان دانشمند در استان البرز به خاطر دستاوردهای علمی افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که واکسن کرونای ایرانی در شهرستان ساوجبلاغ تولید شده است ، ادامه داد: برای اولین بار در کشور مواد اولیه انسولین در نظرآباد به زودی تولید می‌شود و این دستاوردها باید موتور محرکه ای در راستای رفع مشکلات صنعتگران و محققان دانش بنیان باشد.

وی با بیان اینکه در مورد رفع دغدغه مردم و در مورد معیشت و اقتصاد بارها به دولت و وزرا تذکر داده ایم ، گفت:بازار کالا باید تنظیم شود و از این وضعیت کنونی خارج شود.

حدادی با بیان اینکه در کشاورزی تولید استان البرز در کشور قابل توجه است ، عنوان کرد: متاسفانه به حوزه صنایع تبدیلی توجهی نمی‌شود، این صنایع تبدیلی می‌تواند در استان ایجاد اشتغال و ثروت کند.

وی با بیان اینکه باید با ایجاد اشتغال با بیکاری مبارزه کنیم، تصریح کرد: با ایجاد واحد جدید تولیدی در حوزه انتخابیه تا ۴٠٠٠ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود و همچنین در نظرآباد در تولید مواد اولیه انسولین بیش از ۵۰۰۰ نفر ایجاد اشتغالزایی می‌شود.