علی حدادی ×

شهر جدید هشتگرد با کوله باری از مشکلات مواجه است

مدیر بهمن 12, 1399 0
شهر جدید هشتگرد با کوله باری از مشکلات مواجه است
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با بیان اینکه قرار نیست استان البرز مشکل مسکن کشور را حل کند، گفت: شهر جدید هشتگرد با کوله باری از مشکلات و کمبودها در بخش بهداشت،حمل و نقل و کمبود زیر ساخت مسکن مهر مواجه است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی حدادی در جلسه شورای مسکن استان البرز که با حضور استاندار و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر برگزار شد با تبریک ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: قرار نیست استان البرز مشکل مسکن کشور را حل کند.

وی افزود: باری که در موضوع مسکن در استان البرز و شهر جدید هشتگرد لحاظ شده مشکلات جدی برای استان البرز به وجود آورده است.

نماینده مردم ساوجبلاغ طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه زیر ساخت باید به صورت جدی کاستی‌ها شناسایی و برطرف شود شود، بیان کرد: در حال حاضر شهر جدید هشتگرد در حوزه فضای آموزشی و بهداشتی با مشکلات متعددی مواجه است.

عضو مجمع نمایندگان استان البرز با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان منطقه علی رقم جمعیت 90 هزار نفری از امکانات اولیه بهداشتی محروم است، تصریح کرد:  احداث بیمارستان در شهر جدید هشتگرد بسیار مهم و حائز اهمیت است.

 سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با بیا اینکه در حوزه حمل و نقل عمومی مشکلات جدی در شهر جدید هشتگرد داریم، گفت: مردم شکلات زیادی در حوزه مزار برای اموات دارند که برای این موضوع باید فکری عاجل انجام شود.

حدادی با بیان اینکه قطار شهری که زحمت همه دوستان بوده راه اندازی شده است اما باید بخشی نیاز به تکمیل دارد، ادامه داد:  تصفیه خانه فاضلاب شهر جدید و تصفیه خانه آب شرب  از موضوعات مهمی است که باید مد نظر قرار گیرد تا مردم از امکانات حداقلی بهرمند شوند.

وی با بیان اینکه حق آبه طالقان دریافت شده اما تصفیه خانه اصلی شهر جدید هشتگرد  برای خدمات رسانی به مردم باید راه اندازی شود، عنوان کرد: بلاتکلیفی برخی از مسکن‌های مهر که دست  تعاونی‌ها است نیازمند  دقت نظر است تا از این وضعیت خارج شود و سرمایه هزینه شده هدر نرود.