علی حدادی ×

علی حدادی در جمع عزاداران حسینی روستای سرخاب خبر داد:

از اصلاح هندسی جاده هشتگرد به کرج تا تجهیز و نوسازی سیستم آبرسانی روستاها

مدیر مرداد 8, 1402 0
از اصلاح هندسی جاده هشتگرد به کرج تا تجهیز و نوسازی سیستم آبرسانی روستاها
مشکلات آب کشاورزان در شهرستان‌های غرب استان البرز به جد در دست بررسی است و در این زمینه تعیین تکلیف چاه‌های کشاورزی را در اولیت قرار دادیم

۸مرداد ۱۴۰۲

?حدادی، نماینده مردم در مجلس گفت: در امسال در ماه محرم، علیرغم همه تبلیغات و توطئه‌های دشمنان نسبت به ساحت مقدس اهل بیت (ع) و سید و سالار شهیدان (ع) و تلاش برای کمرنگ کردن مجالس و محافل محرم به بهانه‌های مختلف، اما شاهد حضور چشمگیر و پرشور مردم عزیز بودیم.

?وی افزود: دشمنان در طول تاریخ بر علیه اسلام و قرآن و اهل بیت و سید و سالار شهیدان توطئه و تلاش کردند تا مردم را از اهل بیت و امام حسین (ع) جدا کنند اما هرگز موفق نخواهند شد.

?حدادی بیان کرد: با وجود مشکلات و مسائل مختلف و تبلیغات مسموم دشمنان، مردم هرگز از قرآن و اهل بیت و امام حسین (ع) جدا نمی‌شوند و امسال نیز حضور در محافل، مجالس، حسینیه‌ها و تکایا گسترده است.

?نماینده مردم در جلسه در ادامه بیان داشت: مطالبه ما از مسئولین و دولتمردان و تیم اقتصادی جلوگیری از افزایش قیمت ها بوده و است .

مصوبات مجلس در راستای تحول اقتصادی و ریل‌گذاری

? این نماینده محلس در ادامه افزود: مصوبات مجلس یازدهم در راستای تحول اقتصادی و ریل گذاری اقدامات بزرگ و تأثیرگذاری داشته است از جمله آنها می‌توان به صدور مجوزهای کسب و کار برای اشتغال‌زایی، قانون جهش تولید مسکن و قانون واردات خودرو، قانون جلوگیری از فرار مالیات و مالیات برای خانه های خالی اشاره کرد.

پیگیر حل مشکلات آب کشاورزی هستم

?وی یادآورشد: مشکلات آب کشاورزان در شهرستان‌های غرب استان البرز به جد در دست بررسی است و در این زمینه تعیین تکلیف چاه‌های کشاورزی را در اولیت قرار دادیم.

? وی تاکید داشت: بنده در نطق اخیرم در مجلس در حوزه کشاورزی تذکر جدی به شخص رئیس جمهور داده‌ام و به جد پیگیر موضوع هستم .

?نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: از اقدامات به ثمر رسیده در مجلس، افزایش ۶۲ درصدی اعتبارات بودجه برای استان البرز بوده است

تجهیز و نوسازی سیستم آبرسانی روستاها، از امور در دست اقدام

?وی در ادامه افزود: اصلاح هندسی جاده هشتگرد به کرج، فاضلاب شهر جدیدمهستان ، کلنگ زنی بیمارستان تامین اجتماعی هشتگرد ، پیگیری دستگاه MRI برای شهرستان و پیگیری تجهیز و نوسازی سیستم آبرسانی روستاها را از دیگر امور در دست پیگیری در شهرستان های غرب استان البرز بوده است.

?وی در پایان در خصوص پیگیری‌های راه‌های روستایی افزود: جاده تهراندشت و سهلیه با توجه به مطالبه و پیگیری‌های مردم شریف با تخصیص بودجه سطح ملی به صورت جدی پیگیری تا جهت رفاه مردم عزیز صورت گیرد.