علی حدادی ×

سهم شهرستان طالقان از درآمد سد پرداخت شود

مدیر بهمن 7, 1399 0
سهم شهرستان طالقان از درآمد سد پرداخت شود
نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ گفت: انتظار می رود وزارت نیرو بخشی از درآمد حاصل از فروش آب سد طالقان را برای عمران این شهرستان اختصاص دهد

ایرنا – علی حدادی روز سه شنبه در نشست با ساکنان روستاهای شهرستان طالقان بیان داشت: ۱۵ سال از احداث سد طالقان می گذرد اما انتظار می رفت تا سهمی از درآمد حاصل از فروش آب سد طالقان به عمران  این شهرستان اختصاص یابد.

وی بیان داشت: این موضوع با وزیر نیرو در میان گذاشته شده و امیدواریم برای عمران و  توسعه این شهرستان کمک لازم به عمل آید.

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاربه موضوع ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان طالقان و سایر مناطق استان البرز گفت : دستگاه های اجرایی در این زمینه  باید اقدامات پیشگیرانه به عمل آورند.

حدادی افزود: امروز شهرستان طالقان با برخورداری از اراضی مناسب منابع طبیعی، بستر لازم را برای اجرای طرح های تولیدی و اشتغالزا متناسب با نیاز منطقه دارد و باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

وی در خصوص افتتاح جاده جدید طالقان – ساوجبلاغ بیان داشت : وزارت راه وشهرسازی باید قبل از افتتاح این پروژه نسبت به ایمن سازی مسیر اقدام کند.

این نماینده مجلس گفت : استان البرز با اینکه ۱۱۰ درصد تحقق درآمدی دارد به لحاظ اختصاص بودجه در ردیف بیست و هشتم کشور قرار دارد.

حدادی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت : انتظار می رود  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،  طرح هادی در  روستاها را  با مشاوره دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها انجام دهد تا شاهد کاستی و مشکل در این بخش نباشیم.

وی افزود: بررسی طرح جامع شهری و روستایی اکنون در دست بررسی است که  این موضوع روند مطلوبی طی می کند.

سخنگوی شوراهای مجلس شورای اسلامی به موضوع اصلاح ساختار بودجه سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و بیان داشت: ما تمام تلاشمان بر این است که اصلاح ساختار بودجه مربوط به ۱۴۰۰ به نفع مردم باشد.

شهرستان با جمعیت ثابت ۳۵ هزار نفر و شناور یکصد هزار نفر در ۹۰ کیلومتری شمال غربی کرج قرار دارد.