علی حدادی ×

علی حدادی:

مردم طالقان منتظر سرانجام طرح تفصیلی هستند

مدیر فروردین 25, 1401 0
مردم طالقان منتظر سرانجام طرح تفصیلی هستند
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شهرستان طالقان در انتظار سرانجام طرح تفصیلی هستند و هرچه سریعتر باید در این زمینه چاره اندیشی داشت. علی حدادی روز پنجشنبه درنشست بررسی طرح تفصیلی شهرستان طالقان با حضور استاندار البرز افزود: باید هرچه سریعتر مردم این شهرستان را از بلاتکلیفی [&hellip

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شهرستان طالقان در انتظار سرانجام طرح تفصیلی هستند و هرچه سریعتر باید در این زمینه چاره اندیشی داشت.

علی حدادی روز پنجشنبه درنشست بررسی طرح تفصیلی شهرستان طالقان با حضور استاندار البرز افزود: باید هرچه سریعتر مردم این شهرستان را از بلاتکلیفی از طرح تفصیلی نجات داد چراکه نگاه در این طرح باید آسایش مردم باشد.

وی ادامه داد: ۹ روستا در شهرستان طالقان در محدوده شهر است که باید در این باره فکر اساسی داشت.

حدادی گفت: امروز شاهد آن هستیم که افراد غیر در شهرستان طالقان از مراتع استفاده می کنند ولی خود مردم این شهرستان محدودیت‌هایی دارند.

وی اضافه کرد: در کمیسیون تلفیق ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی تصویب شد که پنج درصد از منابع فروش آب سد طالقان، در هر دو نوع آب شرب و آب کشاورزی برای شهرستان هزینه شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: طرح‌های آبخیزداری به جهت جلوگیری از سیلاب درشهرستان طالقان باید به جد دنبال شود.

وی یادآورشد: در موضوع امور آب و حریم رودخانه آنچه که وظیفه وزارت نیرو بوده شامل دیوار ساحلی ورودخانه است که متاسفانه ایجاد نشده است.

حدادی افزود: امروز شاهد آن هستیم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سازه‌های مربوط به 15 سال پیش را تخریب می‌کند.

وی بیان داشت: اعتبارات خوبی برای بازنگری طرح‌های هادی داشتیم و در خصوص جابجایی تیرهای چراغ برق در روستاها بودجه پیش بینی شده است. بنابراین اداره برق نمی‌تواند بگویید مردم و دهیار این هزینه را تامین کنند.

وی در ادامه به پیگیری مطالبات مردم طالقان از وزیر راه و شهرسازی در حوزه راه اشاره کرد و افزود: باید تدابیر جدی را برای این شهرستان با ظرفیت‌های قابل توجه در حوزه کشاورزی و تولید داشت.