علی حدادی ×

حضور علی حدادی در یادواره شهدای روستای گلینک در طالقان

مدیر خرداد 8, 1401 0
حضور علی حدادی در یادواره شهدای روستای گلینک در طالقان
یادواره 13 تن از شهدای گرانقدر محله گلینک همزمان با شهادت موسس مذهب تشیع جعفری (حضرت امام جعفر صادق علیه السلام) در مسجد امام حسین (ع) محله گلینک برگزار گردید

یادواره 13 تن از شهدای گرانقدر محله گلینک همزمان با شهادت موسس مذهب تشیع جعفری (حضرت امام جعفر صادق علیه السلام) در مسجد امام حسین (ع) محله گلینک برگزار گردید.

یادواره 13 شهید والا مقام محله گلینک با علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه و جمعی از مسیولین شهرستان ، خانواده های معظم شهداء ، جانبازان ، ایثار گران و اقشار مختلف مردم در مسجد امام حسین (ع) محله گلینک برگزار شد .

نماینده مردم شریف ساوجبلاغ،نظرآباد ،طالقان و چهارباغ سخنران سالگرد شهدای روستای گیلنک در این مراسم گفت: علت به وجود امدن انقلاب اسلامی، رهبری، مردم و وحدت بود و این مثلث طلایی نیازمند یک هزینه ای برای استمرار داشت و باارزشترین چیزی که در این راه اهدا شد که دارای ارزشی فراوان است جان شهدای ماست که استمرا نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم زد.

علی حدادی تصریح کرد: از این رو به هر میزان که در طول تاریخ بتوانیم یاد و خاطره شهدا را زنده نگاه داریم به همان میزان کشور را در برابر تهاجمات دشمنان واکسینه کرده ایم چراکه شهدای ما جان خود را فدای امری با ارزش کرده اند و همانطور که در قرآن کریم آمده است شهدا نزد خدای متعال زنده اند و روزی می خورند.

وی با اشاره به اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس برای آزادی و استقلال کشور جان خود را فدا کردند، افزود: شهدا با خود عطر شهادت و معنویت را به همراه آوردند که مهم باید تلنگری برای همه ما باشد که آنها برای اجرای چه رسالتی جان به جهان آفرین تسلیم کردند.