علی حدادی ×

پیام علی حدادی در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

مدیر بهمن 22, 1399 0
پیام علی حدادی در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
پیام علی حدادی نماینده مردم شریف شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

پیام علی حدادی نماینده مردم شریف شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

بسم الله الرحمن الرحیم

أَمْ یَقُولُونَ افْتَرَى عَلَى اللَّهِ کَذِبًا فَإِنْ یَشَأْ اللَّهُ یَخْتِمْ عَلَى قَلْبِکَ وَ یَمْحُ اللَّهُ الْبَاطِلَ وَ یُحِقُّ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ.

خداوند باطل‌ را محو و حق‌ را با کلمات‌ خویش‌ پا بر جا می ‌سازد.
( سوره شوری؛ آیه ۲۴)

خدای متعال را برای فرارسیدن چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران سپاسگزاریم. علو درجات حضرت امام خمینی (ره) که با درایت حکیمانه پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم کردند از پروردگار مهربان درخواست می‌کنیم.
شعله ای که سال ها پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و در تاریک ترین دوران تباهی، جور و بی عدالتی، بدست بزرگ مشعل دار بیداری، بصیرت و آگاهیِ ملت ایران اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) روشن شد، در سایه خودباوری، ایثار و شهادت طلبی و رهبری های حکمیانه آن پیر فرزانه و خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، امروز به خورشیدی فروزان بدل شد که گستره آسمانِ دنیای معاصر را فراگرفت و چراغی گرمی بخش، منیر و هدایت گر برای رهپویان عدالت خواهی گردید.
یقینا بر همه مسئولان و مدیران فرض است تا با تداوم راه و آرمان‌های متعالی امام شهدا و شهدای گرانقدر، خدمت خالصانه و بی منت به مردم؛ یعنی وارثان و ولی نعمتان انقلاب را سرلوحه گفتار و رفتار خود قرار داده و در این راه فرامین و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود قرار دهیم.
از مردم شریف حوزه انتخابیه خود در شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد ، طالقان و چهارباغ که در شکوه گرامیداشت دهه فجر سهیم بوده اند و کلیه مسئولان برنامه ریزی و برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر تشکر می‌کنم.

امسال نیز همه با هم با وحدت و همدلی در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و شکرگزاری نعمت معنویت و ایمان برخاسته از این انقلاب در شرایط خاص دستورالعمل ها، دِین خود را نسبت به بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن ادا خواهیم کرد.