علی حدادی ×

نشست صمیمی شوراهای اسلامی بخش تنکمان با علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

مدیر اردیبهشت 9, 1401 0
نشست صمیمی شوراهای اسلامی بخش تنکمان با علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی
همزمان با نهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا به فرمان امام خمینی(ره)،شوراهای اسلامی بخش تنکمان با علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند

همزمان با نهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا به فرمان امام خمینی(ره)،شوراهای اسلامی بخش تنکمان با علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار بخشدار،شهردار و شوراهای اسلامی بخش تنکمان به بیان گزارشی از اقدامات و بیان مشکلات شهر و روستاها از جمله راه،مسکن، انشعابات،اراضی اوقافی،پایگاه اورژانس،پایگاه آتشنشانی،مشکل آب، طرح هادی و… پرداختند.

در ادامه علی حدادی ضمن تبریک روز شوراها و قدردانی از زحمات اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این بخش،این عزیزان را منتخبانی از سوی مردم و منشا خیر و خدمات در جامعه برشمردند که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستای مشارکت خود مردم در انجام امور کشور به روی کار آمده اند.

نماینده مردم در مجلس در جمع شوراهای اسلامی بخش تنکمان، جلب رضایت الهی را در راس اولویت ها بیان نموده و گفت: همه ما مسئولین در هر پست و مقامی می بایست در خدمت رسانی به مردم به وجدان خود رجوع نموده و رضایت پروردگار را در راس قرار دهیم تا به لطف الهی بتوانیم خادمان خوبی بوده و دست در دست یکدیگر سبب ساز رشد و توسعه روزافزون ایران اسلامی باشیم.

وی افزود: به حمدالله بخش تنکمان مردم ولایتمدار و شریفی داشته و دارای ظرفیت های بسیار در حوزه های مختلف کشاورزی، دامپروری و… است که نیازمند مدیریت هوشمندانه می باشد و میتوان با بهره مندی از همین ظرفیت های موجود و جلب مشارکت مردمی گام های موثری برای توسعه و پیشرفت روزافزون آن برداشت.

حدادی گفت:تنکمان دارای مردمانی خونگرم و ظرفیت های بسیار در بخش های مختلف هستند که تلاش می کنیم با اتمام پروژه های نیمه تمام شهری و روستایی در آینده نزدیک شاهد رفع نیازها و حل مشکلات این بخش باشیم.