علی حدادی ×

نشست با جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان البرز

مدیر دی 6, 1399 0
نشست با جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان البرز
نشست علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان البرز

عصر شنبه ۶ دی ماه ۹۹ /

?نشست علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان البرز

علی حدادی در این نشست با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس گفت: جانبازان یادگاران هشت سال دفاع مقدس و کسانی هستند که آن دوران را برای نسل امروز به تصویر می‌کشند.

رزمندگان چه در دوران دفاع مقدس و چه در دفاع از حرمین شریفین جانفشانی کردند و خستگی ناپذیر در راه دفاع از مرزهای کشور و اسلام ناب محمدی (ص) دلاورانه و با تاسی از نهضت عاشورا حرکت کردند.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس یازدهم شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار و امید مردم به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی از مجلس انقلابی یازدهم تحقق عدالت و رفع مشکلات مردم است گفت: معیشت مردم و اشتغال جوانان از اولویت های مجلس یازدهم شورای اسلامی است و بهره مندی از ظرفیتها و پتانسیل‌های داخل کشور از قوه مجریه انتظار می رود.

دبیر فراکسیون ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب همواره کاهش وابستگی بودجه به نفت را مورد تاکید قرار داده‌اند و کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی و افزایش تکیه بودجه به درآمدهای پایدار از طریق اصلاح نظام مالیاتی و مولدسازی درآمدهای دولت و مدیریت هزینه‌های دولت از جمله محورهای مهمی هستند که بعنوان اصلاحات ساختاری باید در بودجه سال ١۴٠٠ لحاظ می‌شد تا کسری بودجه که منشأ بسیاری از مشکلات امروز کشور است، مدیریت شود.

علی حدادی در جمع اعضای جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان البرز به ظرفیتهای کشاورزی، صنعتی و دانش بنیان استان اشاره کرد و گفت: مهم ترین ظرفیت البرز نیروهای جوان، متخصص و متعهدی هستند که باید به نحوی شایسته جهت اعتلای استان از آنها بهره برد.

گفتنی است در پایان حجت الاسلام و المسلمین پور ظاهری دبیر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان البرز از اقدامات جهادی علی حدادی در ٧ ماه گذشته از سوی جمعیت جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس تجلیل کرد.