علی حدادی ×

مشکلات تولید باید به موقع اطلاع رسانی شود

مدیر بهمن 5, 1399 0
مشکلات تولید باید به موقع اطلاع رسانی شود
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی با اشاره به حساسیت مشکلات اقتصادی و تامین نیازهای مردم در شرایط کنونی،گفت : مشکلات و موانع تولید باید به موقع اطلاع رسانی، پیگیری و برطرف شود

ایرنا – علی حدادی روز یکشنبه در نشست بررسی مشکلات کارخانه سیمان آبیک در شهرستان نظرآباد استان البرز افزود: توقف موقت فعالیت کارخانه سیمان آبیک نمونه یکی از مشکلات تولیدی بود که با توجه به نیاز کشور در اسرع وقت پیگیری و مشکل آن با همت مسوولان استان البرز مرتفع شد.

وی ادامه داد: شرکت های برق ، گاز و سایر دستگاه های اجرایی با اهتمام ویژه استانداری البرز پای کارآمدند و موانع تولیدی این کارخانه عظیم را رسیدگی و برطرف کردند.

حدادی اظهار داشت: مشکل مقطعی این کارخانه سیمان سبب تغییر ناگهانی قیمت سیمان در کشور شد اما مسوولان البرز در کمترین زمان با وحدت و همدلی این مشکل را بررسی و به آن پایان دادند.

وی افزود: با توجه به اینکه تولید سیمان نقش موثری در توسعه بناها و طرح های عمرانی دارد ،رفع مشکلات این بخش ضروری است.

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان البرز به لحاظ ظرفیت های اقتصادی در وضعیت عالی قرار دارد، گفت : این ظرفیت ها در بخش های کشاورزی ، تولید و صنعت ، گردشگری و خدمات منحصر به فرد است که با وحدت وهمدلی مسوولان این خطه می توان از ظرفیت های اقتصادی استان برای تامین نیازهای کشور و منطقه به خوبی استفاده کرد.

حدادی با بیان اینکه اکنون وحدت خوبی در بین مردم و مسوولان استان البرز را شاهد هستیم ، تاکید کرد که این وحدت و همدلی باید بیشتر شود و برای رسیدگی سریع به رفع موانع تولید اهتمام داشته باشیم.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی بیان داشت : به زودی خبرهای خوشی از جهش و رونق تولید در استان البرز خواهیم شنید که باید با اتحاد و همدلی فضای امید آفرین به وجود آورد.

ظرفیت کارخانه سیمان آبیک روزانه ۱۷ هزارو۵۰۰ سیمان است.