علی حدادی ×

مخزن آب شرب ۵ هزار مترمکعبی در “نظرآباد” استان البرز ایجاد می‌شود

مدیر فروردین 10, 1400 0
مخزن آب شرب ۵ هزار مترمکعبی در “نظرآباد” استان البرز ایجاد می‌شود
گروه استان‌ها - نماینده مردم نظرآباد ساوجبلاغ طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی از ایجاد مخزن آب ۵۰۰۰ متر مکعبی در شهرستان نظرآباد خبر داد و گفت: مردم نباید دغدغه تامین آب شرب داشته باشند.‌

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج ، اظهار داشت: شهرستان نظرآباد یکی از شهرستان‌های استان البرز است که مشکلات زیادی در حوزه آب و فاضلاب دارد.

وی با بیان اینکه سطح آب در شهرستان نظرآباد به دلایل مختلف افت داشته است، افزود: کمبود منابع آبی در این شهرستان یکی از مشکلاتی بود که دغدغه بسیاری از شهروندان است و مطالبه مردم است.

نماینده مردم نظرآباد ساوجبلاغ طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای رفع این دغدغه و مشکل سهمیه آبی از سد طالقان به شهرستان نظرآباد اختصاص یافته است ، بیان کرد: ایجاد مخزن 5000 هزار متر مکعبی آب شرب و پیش بینی لازم برای تأمین آب شرب شهر نظرآباد با حضور مدیران کل منابع طبیعی، راه و شهرسازی و مدیرعامل آبفا مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد طی 20 روز آینده این پروژه عملیاتی شود.

حدادی با بیان اینکه مردم نباید دغدغه تأمین آب مورد نیاز مصرفی خود را داشته باشند، ادامه داد: بنده بری رفع این مشکل رایزنی‌های در سطح ملی انجام دادم که منجر به حصول نتیجه شد.

وی با اشاره به اینکه بعد از راه اندازی مخزن 5000 متر مکعبی خط انتقال آب از سد طالقان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب شهر نظرآباد هم از دیگر موضوعاتی است که باید به سرانجام برسد تا مشکلات کنونی این بخش کمتر و مرتفع گردد.