علی حدادی ×

مجلس در مقابل دسیسه‌ها وتوطئه‌های دشمنان محکم ایستاده است/ اعتماد دولت به آژانس انرژی اتمی پذیرفتنی نیست

مدیر اسفند 4, 1399 0
مجلس در مقابل دسیسه‌ها وتوطئه‌های دشمنان محکم ایستاده است/ اعتماد دولت به آژانس انرژی اتمی پذیرفتنی نیست
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: چرا امروز دولت مجدداً به غرب و آژانس انرژی هسته‌ای اعتماد کرده است؛ دشمن، دشمن است و مجلس مقابل دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب محکم ایستاده است.

علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: امروز وظیفه نمایندگان نظارت بر اجرای دقیق و کامل مصوب مجلس با عنوان اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملی است.

وی افزود: دولت نمی‌تواند و نباید با نقض قانون مقابل منافع ملی بایستد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور گفت‌: اقدام به موقع و مهم امروز مجلس یازدهم که تشکیل جلسه رسیدگی به بودجه کشور بود، با توجه به اهمیت موضوع بررسی بیانیه اخیر سازمان انرژی اتمی و آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای آن بود که نمایندگان انقلابی یکپارچه و یکصدا در مقابل این اقدام خلاف قانون اصل 77 قانون اساسی بایستند ودولت هم باید پاسخگو باشدد.

حدادی با طرح این سؤال که صالحی و ظریف به کجا می‌روند گفت: آنها باید توضیح دهند که چرا اعتماد کردند؟ چرا امروز مجددا به غرب و آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای اعتماد کردند؟

وی تصریح کرد: دشمن، دشمن است و امروز ما مقابل دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی محکم ایستاده‌ایم، ضمن اینکه بیانیه مذکور هم که مهلت سه ماهه مجدد را دولت با امضای صالحی به غرب و آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای داده است را محکوم می‌کنیم.

وی در پایان گفت: نمایندگان مجلس در حال بررسی و اعمال ماده 234 قانون آئین‌نامه داخلی مجلس در مورد استنکاف دولت از اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها هستند.