علی حدادی ×

پیام تبریک علی حدادی به مناسبت آغاز هفته بسیج

مدیر آذر 1, 1399 0
پیام تبریک علی حدادی به مناسبت آغاز هفته بسیج
در پیام علی حدادی عضوشورای مرکزی فراکسیون (اکثریت مجلس) نیروهای انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی آمده است

امام خمینی(ره): بسیج لشکر مخلص خداست؛

بدون تردید بسیج از برکات و نعمات خداوند سبحان بود و امروز این نیروی عظیم انقلابی ؛ حزب الهی و مردمی، شجره طیبه نظام جمهوری اسلامی ایران است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تفکر ناب بسیج و جمعیت دهها میلیونی جایگاه ویژه‌ای در کشورهای منطقه دارد.

بسیجیان با دلاور مردی‌ها و رشادت‌هایشان توانستند، در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان تا دندان مسلح اسلام مقاومت کنند و در چهار دهه اخیر، بسیجیان سلحشور و عزتمند برای حفظ انقلاب اسلامی، خون شهدا، آرمان‌های امام (ره) و فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری از همه جهات در حال خدمت هستند و به حمدالهی به موفقیت های چمشگیری دست یافته اند که تا سالهای سال ایران عزیز از آن بهره مندخواهد بود.

تمامی اقشار ملت ایران بسیجی هستند و درس آزادگی را از مکتب امام حسین علیه السلام آموخته اند و در همه شرایط پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند بود و بر مسؤلین واجب است که راه خدمت را به این مردم استوارتر طی کنند و پرچم ایران اسلامی در بلندترین نقطه جهان برافراشته باشد.

به عنوان یک بسیجی ؛ انقلابی و سرباز ولایت؛ هفته بسیج را محضر بسیجیان دلاور،بزرگوار وعزیز ، تبریک عرض میکنم و هفته بسیج را که بهترین فرصت برای آشنایی جامعه به ویژه نسل جوان با ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی ؛ هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است ارج می نهیم.

ومن الله التوفیق

علی حدادی