علی حدادی ×

صنعت گردشگری غرب استان البرز باید در سال جاری رونق بیشتری گیرد

مدیر فروردین 8, 1401 0
صنعت گردشگری غرب استان البرز باید در سال جاری رونق بیشتری گیرد
 نماینده مردم شریف طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ درس مجلس شورای اسلامی گفت: غرب استان البرز دارای ظرفیت‌‌های ویژه‌ای در صنعت گردشگری است که رونق این صنعت مهم در سالجاری به جد دنبال می شود

 نماینده مردم شریف طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ درس مجلس شورای اسلامی گفت: غرب استان البرز دارای ظرفیت‌‌های ویژه‌ای در صنعت گردشگری است که رونق این صنعت مهم در سالجاری به جد دنبال می شود.

علی حدادی روز سه شنبه در بازدید از تپه ازبکی شهرستان نظرآباد افزود: امروز علاوه بر شناخت صنعت گردشگری باید برای توسعه اقتصادی کشور هرچه بیشتر در این زمینه سرمایه گذاری داشت.

وی ادامه داد: گردشگری یکی از صنعت هایی است که می تواند جایگزین نفت باشد و با پتانسیل های خوبی که در گردشگری داریم می توانیم گام های موثری در این حوزه در بخش اقتصادی بر داریم.

وی با اشاره به مکان تاریخی تپه ازبکی بیان داشت: این مکان ظرفیت خوبی در راستای جذب گردشگر است که می تواند آورده خوبی داشته باشد.

حدادی یادآورشد: در مجلس شورای اسلامی ودر کمیسیون تلفیق و بودجه ویژه ای به بخش گردشگری شده و مصوبات آن نیز در دست اقدام قرار خواهد گرفت.

وی گفت: بنابراین در مجلس شورای اسلامی طی سال جاری برنامه ریزی خوبی در حوزه گردشگری با پتانسیل های خوب مشاهیر و اماکن مذهبی البرز به ویژه شهرستان های غرب این استان خواهیم داشت.

این نماینده مجلس افزود: گردشگری
در بخش فرهنگی برای تقویت فرهنگ کشور موثر است و باید با استفاده از این ظرفیت برای اعتلای فرهنگ، اعتقاد و باور در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی گام های خوبی برداریم.

حدادی تاکید کرد: هرگز نباید جانفشانی شهدا و ایثارگران که از ارکان مهم فرهنگی کشور هستند را نیز فراموش کنیم.

وی بیان داشت: در سالجاری تلاش می شود با همراهی وزیر مباحث گردشگری البرز در سفر رییس جمهوری به این استان مورد پیگیری ویژه قرار گیرد.

تپه ازبکی نماد تمدن نظرآباد و استان البرز است اولین خشت دست ساز بشر در این تپه کشف شده علاوه بر این تپه از نظر مذهبی هم امامزاده ای در جوار همین تپه است که تلفیق تمدن و فرهنگ به عنوان هویت شهرستان نظرآباد است.