علی حدادی ×

علی حدادی در نشست با جمعی از روحانیون طالقان:

شفافیت در دولت، مجلس و قوه قضائیه حق مردم است

مدیر بهمن 24, 1399 0
شفافیت در دولت، مجلس و قوه قضائیه حق مردم است
علی حدادی نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در شهرستان طالقان، نشست صمیمی و هم اندیشی را با جمعی از روحانیون طالقان با حضور امام جمعه شهرستان طالقان داشت

جمعه ۲۴ بهمن ماه ۹۹ /

نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی در جمع صمیمی روحانیت طالقان با اشاره به نقش ویژه روحانیت در مطالبه گری بیان داشت: جامعه روحانیت طی ادوار مختلف تاریخ اسلام مؤثرترین نقش در تشکیل جنبش‌های اسلامی را ایفا کرده است؛ و نقش مرجع و هدایت‌کنندگی داشته و تنها گروهی بوده که توان به جنبش درآوردن توده‌های مردمی را داشته است. واقعه رژی و تحریم تنباکو و امتیاز ننگین رویتر و ده‌ها رویداد دیگر، حکایت از این می‌کند که قدرت مرجعیت در بسیج توده‌های مردم از هر کس دیگر بیشتر است؛ که نقطه اوج این توانایی روحانیت اسلامی هدایت انقلاب اسلامی توسط حضرت امام خمینی (ره) بوده است. لذا باید گفت نیروی روحانیت همواره نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در زندگی سیاسی و دینی جامعۀ ایران ایفا کرده است.

علی حدادی در ادامه باتوجه به بحث شفافیت در مجلس شواری اسلامی که از موضوعات مهم است بیان داشت: دانستن، حق مردم هست و باید از آرای نماینده خودشان آگاه باشند و تمام قد در این خصوص پیگر هستم تا شفافیت در مجلس صورت گیرد. مردم باید از عملکرد و رفتار مسئولان خود باخبر شوند شفافیت در دولت، مجلس و قوه قضائیه حق مردم است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: مبلغان فرهنگی به عنوان ترویج دهندگان مباحث دینی و فرهنگی هستند. روحانیت وظیفه‌اش همچنان که جلودار انقلاب بوده،‌ جلودار دفاع مقدس بوده، جلودار جنگ فرهنگی بوده،‌ جلودار جبهه مطالبه‌گری هم بشود. و تقویت این قشر تقویت جامعه است.

حدادی در پایان افزود: جمهوری اسلامی هدیه ای الهی است که باید وظایف خود را در قبال آن به خوبی شناخت و به آن عمل کرد.