علی حدادی ×

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس:

دسترسی مردم به برخی مدیران کل البرز دشوار است

مدیر آبان 4, 1400 0
دسترسی مردم به برخی مدیران کل البرز دشوار است
ساوجبلاغ- نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس گفت: دسترسی و ارتباط با برخی از مدیران کل استان برای مردم غرب البرز و حتی بنده به عنوان نماینده مجلس دشوار است

به گزارش خبرنگار مهر، علی حدادی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه نشست با شورای بخش چندار که با حضور جمعی از مسئولین و شوراهای روستاهایی شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست‌ها در سطح شهرستان‌ها و حضور در روستاها این است که از نزدیک مشکلات مردم را مشاهده و از آخرین وضعیت و عملکرد مسئولین مطلع باشیم.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی دو وظیفه سنگین قانونگذاری و نظارت بر قوه مجریه را بر عهده دارد، تصریح کرد: اگر از نزدیک کارکردها و عملکردها مشاهده نشود، قطعاً نمی‌توان به درستی قضاوت کرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس با انتقاد از عملکرد برخی از مدیران کل البرز، خاطرنشان کرد: مدیران کل باید در صحنه و دسترسی مردم به آنان آسان باشد. دسترسی و ارتباط با برخی از مدیران کل استان برای مردم غرب استان و حتی بنده دشوار است.

وی با اشاره به اینکه دولت جدید با هیچ سهل‌انگاری از سوی مدیران شوخی ندارد، بیان کرد: ریاست جمهور جدید در صحنه حضور دارند و از نزدیک شاهد مشکلات مردم هستند.

حدادی گفت: وقتی شخص رئیس جمهور در صحنه حضور دارند وظیفه مدیران کل و مسئولین دستگاه‌های اجرایی است که بین مردم باشند، زیرا تا زمانی که بین مردم حضور نداشته باشند مشکلات حل نخواهد شد.

وی اظهار کرد: ۷ ماه از سال گذشت و پیگیری‌های فراوانی انجام دادیم اما در ارتباط با تملک دارایی شهرستان‌ها با افزایش بودجه مواجه شدیم. چرا موافقت نامه‌ها تنظیم نشده و کارها متوقف شده است؟

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس بیان کرد: سال گذشته در کل شهرستان‌های غرب استان، ۳۵ میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شد و امسال این بودجه به ۷۱ میلیارد تومان اعتبار رسید.

وی ادامه داد: در کنار آن ۱۵۹ میلیارد تومان از کمیسیون تلفیق به سازمان مدیریت ابلاغ و به عنوان مناطق محروم و بخش روستایی که شامل آب شرب روستایی، بهداشت و … اختصاص داده شد.

به رئیس سازمان برنامه و بودجه انتقاد دارم

حدادی با بیان اینکه اولین رده مسئولین در استان مدیران کل هستند، اظهار کرد: به رئیس سازمان برنامه و بودجه انتقاد دارم، چراکه اکنون با وجود ظرفیت‌های فراوان این استان و مشکلات موجود باید بحث بودجه را به موقع پیگیری و ابلاغ کنند.

وی با انتقاد از برخی انتصاب‌های غیر بومی در استان البرز، بیان کرد: افراد ناکارآمد از استان‌های دیگر به انتصاباتی می‌رسند که مستقیم با روستاهای ما در ارتباط است در حالی که هیچ اطلاعی از مشکلات مردم و روستا ندارند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس متذکر شد: اکنون تمام مسئولان به ویژه مدیران کل البرز باید در صحنه باشند، چرا که مردم در وضعیت معیشتی دشواری قرار دارند.