علی حدادی ×

حضور علی حدادی در شهر گلسار و دیدار با مردم و جوانان این شهر و نشست با اعضای شورای شهر و شهردار گلسار

مدیر بهمن 5, 1399 0
حضور علی حدادی در شهر گلسار و دیدار با مردم و جوانان این شهر و نشست با اعضای شورای شهر و شهردار گلسار
علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در روز 5 بهمن 1399 با در شهر گلسار حضور یافت که در این برنامه، ایشان ضمن دیدار صمیمی با اهالی شهر گلسار در مسجد جامع گلسار، نشستی نیز با اعضای شورای شهر و شهردار شهر گلسار داست

علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در روز 5 بهمن 1399 با در شهر گلسار حضور یافت که در این برنامه، ایشان ضمن دیدار صمیمی با اهالی شهر گلسار در مسجد جامع گلسار، نشستی نیز با اعضای شورای شهر و شهردار شهر گلسار داست.

در این نشست علی حدادی با شورای اسلامی شهر گلسار و شهردار این شهر،  گزارشی از وضعیت شهر گلسار به نماینده مردم ارائه شد و به برخی نکات پرداخته شد:

✅ ارتقا و بازنگری طرح تفصیلی شهر گلسار

✅ ارائه خدمات به شهروندان و بررسی مشکلات زیرساختی همچون آب، برق و گاز

✅ همدلی و وحدت میان مسؤلین شهری در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

✅ استقرار کلانتری در شهرگلسار

✅ وجود برخی صنایع و معادن آلاینده در گلسار

✅ استقرار دستگاه های خدمات‌رسان در جهت صرفه جویی در وقت و هزینه مردم گلسار

✅ پیگیری بهسازی و تکمیل شبکه آبرسانی گلسار از مدیرکل آب و فاضلاب شهری و روستایی البرز

✅ پیگیری حریم جاده قدیم (کرج-هشتگرد) در محدوده گلسار از وزرات راه و شهرسازی

 

علی حدادی ضمن تشکر از مجموعه مدیریت شهری گلسار در سخنانی به بیان اقدامات درحوزه انتخابیه شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد ، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی پرداخت.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی، همچنین در خصوص مشکلات شهر گلسار و موارد مطروحه طی تماس تلفی با مدیران کل آبفا و راه و شهرسازی استان مشکلات را پیگیری کردند.

حدادی همچنین در خصوص آسیب های ارزش افزوده و ایراد قیر رایگان و پیگیری های لازم در خصوص طرح جامع و تفضیلی مطالبی را عنوان نمود.

نماینده مردم استان البرز در مجلس در خصوص وجود عایدات شرکت های موجود در حریم شهر و ایجاد درآمدهای پایدار، پیگیری مشکلات اراضی موقوفه واقع در محدوده شهر، استقرار کلانتری 12 گلسار در محدوده شهر اظهار داشت طی نشست با مسئولین مربوطه مشکلات، طرح و برای رفع آنها پیگیری خواهد شد.

حدادی همچنین از تولید واکسن کرونا و مواد اولیه انسولین در کشور برای اولین بار در شهرک دارویی برکت در منطقه ساوجبلاغ به عنوان دو خبر خوش در منطقه خبر داد.

در پایان حدادی به همراه مدیران شهری در مسجد جامع شهر گلسار حضور یافتند و ضمن اقامه نماز جماعت در دیدار چهره به چهره با مردم مشکلات شهروندان را استماع و در راستای رفع مشکلات شهروندان با همکاری مجموعه مدیریت شهری قول مساعد دادند.

حضور علی حدادی در گلسار
حضور علی حدادی در گلسار
نشست علی حدادی با اعضای شورای شهر و شهردار گلسار
نشست علی حدادی با اعضای شورای شهر و شهردار گلسار
حضور علی حدادی در شهر گلسار
حضور علی حدادی در شهر گلسار