علی حدادی ×

علی حدادی در دیدار صمیمی با جوانان شهرستان طالقان:

جوانان در هر جامعه ای نقش و جایگاه ویژه ای دارند

مدیر فروردین 5, 1400 0
جوانان در هر جامعه ای نقش و جایگاه ویژه ای دارند
دیدار علی حدادی نماینده مردم شریف شهرستانهای ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی با جمعی از جوانان شهرستان طالقان بمناسبت روز جوان و تبادل گفتگو در خصوص جوانان

نماینده مردم شریف شهرستانهای ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهار باغ در نشستی به مناسبت روز جوان با جمعی از جوانان شهرستان طالقان گفت :با تشکیل کارگروه جوانان و برپایی نشست های مختلف در طول سال با جوانان ضمن شناخت بهتر توانمندی هایشان می توان با بهره مندی از نظرات این نسل، برای حل مشکلات گامی موثر برداشت.

علی حدادی در ادامه افزود: جوانان، سرمایه های اصلی کشور و موجب توان و اقتدار ایران اسلامی هستند جوانان در هر جامعه ای نقش و جایگاه ویژه ای دارند و باید بیشترین تلاش ها و اقدامات برای رفع مشکلات آنان انجام شود.
وی ادامه داد: جوانی به عنوان گوهری ارزشمند در طول عمر آدمی همواره در آموزه های دینی و اسلامی و سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار (علیهم السلام) مورد تاکید بوده است بطوری که همواره یکی از گروه های هدف در زمینه مشورت و تصمیم گیری شان جوانان بوده اند.
حدادی تاکید کرد: بدون شک جوانی دوره شکوفایی خلاقیت‌ها، بروز توانمندی‌ها و فرصتی گران بهاست که چنانچه در مسیر درست هدایت شود ثروت بی بدیلی را در جامعه خلق و سعادت جامعه بشری و خود را رقم می زند.