علی حدادی ×

بودجه ناجا در سال ۱۴۰۰ بررسی شد

مدیر آذر 23, 1399 0
بودجه ناجا در سال ۱۴۰۰ بررسی شد
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از بررسی بودجه سه سازمان کشور در سال ۱۴۰۰ خبر داد

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، بودجه ناجا در لایحه بودجه سال 1400 مورد بررسی قرار گرفت. در این زمینه گزارشی ارائه و مقرر شد پیشنهادات جمع بندی و پیگیری شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظر آباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتخابات عضویت در کمیسین تلفیق بودجه سال 1400 نیز برگزار شد و براساس رای اعضای کمیسیون، محمدحسن آصفری، حسین بامیری و جلال رشیدی کوچی نمایندگان کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1400 خواهند بود.

این نماینده مجلس بیان کرد: کلیات آیین نامه داخلی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا تایید و قرار شد جزییات آن را پیگیری کنیم.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس توضیح داد: دبیرخانه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات فعالیت دارد که در این دبیرخانه باید آیین نامه ای تنظیم شود که در حال حاضر کلیات آن رای آورده، پیشنهادات را به کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس ارسال می کنیم تا در این کمیسیون به صورا نهایی تصویب شود.