علی حدادی ×

علی حدادی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس:

برخی با تفکرات خود به ظرفیت‌های داخلی بی‌توجه هستند

مدیر اسفند 1, 1399 0
برخی با تفکرات خود به ظرفیت‌های داخلی بی‌توجه هستند
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور در کنار مردم و رسیدگی به مشکلات آنها را وظیفه خود می‌دانم گفت: برخی با تفکرات خود به ظرفیت‌های داخلی بی‌توجه هستند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساوجبلاغ، علی حدادی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کوهسار اظهار داشت: همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و نباید هیچ وقت این عزیزان را فراموش کنیم.

وی افزود: آزادگان و ایثارگران عزیز در کنار مردم هستند و در راستای حفظ و حراست انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

نماینده مردم ساوجبلاغ طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام تلاش ما در مجلس این است که در مجلس به عنوان سرباز ولایت برای رفع مشکلات مردم حرکت کنیم بیان کرد: یکی از مهمترین مصوبات مجلس شورای اسلامی طرح راهبردی خنثی‌سازی دسیسه دشمنان انقلاب اسلامی است و این طرح راهبردی آنچه را دشمنان انقلاب تاکنون سرمایه‌گذاری کرده‌اند را خنثی می‌کند.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اضمحلال استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در حال حاضر مشاهده می‌شود تصریح کرد: متاسفانه برخی با تفکرات خود به ظرفیت‌های داخلی بی‌توجه هستند و نگاه به بیرون دارند.

حدادی با بیان اینکه در کنار وجود نازنین حضرت ولیعصر(عج)، رهبری معظم انقلاب سکاندار و پرچم‌دار اسلام ناب محمدی است عنوان کرد: پیشرفت‌های کنونی توسط دانشمندان جوان هسته‌ای خود که این دانش را بومی سازی کردند.

وی با بیان اینکه خون شهیدانی مانند فخری‌زاده‌ها و خون پاک شهید حاج قاسم‌ها و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس به پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ریخته شده که پرچم نظام در جهان به اهتزاز در آمده است گفت: نمایندگان مجلس استوار و محکم در راستای تقویت از محور مقاومت حرکت می‌کنند.

نماینده مردم ساوجبلاغ نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از ابتدای دوره نمایندگی مجلس در 124 روستا حضور پیدا کرده‌ام ادامه داد: حضور در بین مردم و شنیدن مشکلات و تلاش برای برطرف کردن آنها وظیفه بنده است و ایستادن در کنار مردم را به جد دنبال می‌کنم.

حدادی با بیان اینکه در آستانه برگزاری انتخابات هستیم که حضور پررنگ و پرشور مردم در آن توصیه رهبری معظم انقلاب است، گفت: انسجام وحدت و یکدلی و هم افزایی رمز موفقیت جامعه است و هم باید برای برطرف شدن مشکلات تلاش کنیم.