علی حدادی ×

بازدید میدانی شهرکوهسار شهرستان ساوجبلاغ

مدیر اردیبهشت 5, 1401 0
بازدید میدانی شهرکوهسار شهرستان ساوجبلاغ
بازدید میدانی علی حدادی؛ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیر ورزش وجوانان با حضور در شهر کوهسار، ضمن بازدید میدانی از طرح ها و موانع، از نزدیک در جریان پیشرفت و چگونگی مراحل کار آن ها قرار گرفتند

بازدید میدانی علی حدادی؛ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیر ورزش وجوانان با حضور در شهر کوهسار، ضمن بازدید میدانی از طرح ها و موانع، از نزدیک در جریان پیشرفت و چگونگی مراحل کار آن ها قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان و چهارباغ علی حدادی ؛در جریان بازدید میدانی از پروژه های در دست اجرا و مشکلات طرح های توسعه شهری کوهسار گفت : با توجه به ظرفیت های فراوان شهر کوهسار باید تدابیری اتخاذ شود که با موثرترین و کوتاه ترین مسیر، مشکلات شهری کوهسار با فعالیت جهادی مرتفع شود .

نمانیده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان وچهارباغ در ادامه افزود :حضور عملی مدیران و مسئولان در بازدید میدانی ضرورت دارد و بجای حضور مردم در ادارات، مدیران بایستی در محلات وکانون‌های جمعیت حضور داشته‌ باشند و مشکلات مردم را رصد کنند و تسریع رفع مشکلات صورت پذیرد .

وی همچنین در خصوص رسیدگی به مسائل فرهنگی و ورزشی ، ایجاد درآمد پایدار ، استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران مطالبی را عنوان نمود و افزود استقبال از سرمایه گذاران در جهت منافع مردم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد .

حدادی در پایان افزود : برای حل مشکلات و موانع پروژه ها به صورت مستمر، جلسه و بازدید میدانی خواهیم داشت و تاحصول نتیجه مطالبه گری خواهیم داشت.