علی حدادی ×

عضو کمیسیون شوراهای مجلس:

تعدیل افزایش حقوق کارگران شایعه است

مدیر اردیبهشت 12, 1401 0
تعدیل افزایش حقوق کارگران شایعه است
گروه استان‌ها- عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: طرح موضوع تعدیل حقوق کارگران شایعه است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی حدادی شامگاه دوشنبه در دیدار با جمعی از معتمدین شهرستان چهارباغ با تبریک روز معلم و کارگر اظهار داشت: معلمان و کارگران از اقشار زحمتکش و تاثیرگذار جامعه هستند.

وی با اشاره به تصمیم مجلس برای حمایت از فرهنگیان و معلمان، افزود: دولت و مجلس تمام تلاش خود را برای حمایت از این قشر زحمتکش انجام می‌دهد.

نماینده مردم چهارباغ، ساوجبلاغ نظرآباد و طالقان با اشاره به سالروز عملیات الی بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: صدام تمام تلاش خود را برای ضربه به ایران به کار گرفت اما در این راه علیرغم همه حمایت‌ها موفق نشد.

حدادی با بیان اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس الگویی برای دنیا هستند ، ادامه داد: اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی در بعد نظامی حیرت انگیز است و از پهپاد تا موشک دوربرد در داخل با توانایی و دانش جوانان ایران اسلامی تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم و نباید هیچگاه شهدا را فراموش کنیم، تصریح کرد: هرکس در مقابل خون شهدا کوتاهی کند در این دنیا آسیب می‌بیند.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه ما مدیون امام راحل هستیم ، تصریح کرد: رهبری مدبرانه امام خامنه ای ایران را به قله‌های پیشرفت و ترقی رسانده است.

وی با بیان اینکه مدیون مردم خوب و نجیب ایران هستیم، گفت: اثر حضور و مشارکت مردم در روادیدهای نظام کاملا مشهود است و این مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان سبب پیروزی بر دشمنان نظام پ و انقلاب شده است.

وی با بیان اینکه حمایت از روستاییان باید سرلوحه مدیران و مسئولان قرار گیرد، تصریح کرد: مشکل اساسی در روستاهای البرز بنیاد مسکن بود که در اجرای طرح های هادی به خوبی عمل نکرده بود.

حدادی با اشاره به اینکه حمایت از تولید در روستا و جلوگیری از مهاجرت باید در دستور کار باشد، ادامه داد: روستاهای استان البرز باید تولید محور باشند و در این زمینه بنیاد مسکن باید اقدامات موثری تر انجام دهد.

حدادی با اشاره محرومیت‌های استان البرز بسیار زیاد است ، ادامه داد: برخی از ردیف های بودجه ای برای استان البرز بسیار ضعیف بود و در سال جدید بودجه استان البرز 21 درصد افزایش داشت و باید بودجه این استان باید بیشتر از این شود.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی سخنان در مورد کاهش میزان حقوق کارگران در جامعه مطرح شده که دور از واقعیت است، ادامه داد: تعدیل حقوق کارگران شایعه است و این موضوع صحت ندارد.