علی حدادی ×

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس:

ناکارآمدی شوراها موجب ناامیدی مردم می‌شود

مدیر اردیبهشت 2, 1400 0
ناکارآمدی شوراها موجب ناامیدی مردم می‌شود
کرج - نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: شوراها در خط مقدم امیدآفرینی مردم هستند و ناکارآمدی آنها موجب ناامیدی مردم می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی حدادی در دومین جلسه هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج مداحان استان البرز در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) برگزار شد با اشاره به آخرین مذاکرات دنبال شده در خصوص برجام اظهار کرد: عده‌ای به دنبال وارد کردن گفتمان‌های مربوط به این مذاکرات در عرصه انتخابات هستند و در نشست‌هایی که بدین منظور دارند به موضوع مذاکره برجام می‌پردازند.

وی بیان کرد: مذاکره‌هایی که در مورد برجام مطرح است، نتیجه‌ای برای ما نخواهد داشت و در این مسئله اعتماد به دشمن خسارت‌های محضی را در پی دارد.

نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با اشاره به اینکه در روزهای اخیر خبرهایی را در مور برجام از کنگره آمریکا شنیده‌ایم، تصریح کرد: آنچه اکنون به عنوان مذاکرات مطرح است، در مجلس شورای اسلامی ما هم بیان شده که در این مورد سؤالاتی برای مجلس مطرح است.

بار دیگر شاهد مذاکرات فرسایشی هستیم

وی خاطرنشان کرد: پرسش مجلس این است که چرا بعد از گذشت ۸ سال از گذشت برجام و دریافت خسارت محض از آن با وجود اقدام راهبردی در فرآیند غنی‌سازی ۶۰ درصدی در کشورمان، اکنون در بحث مذاکره در برجام یک مذاکره فرسایشی و معطلی ۶ ماهه از سوی آمریکا مطرح است.

حدادی با بیان اینکه در خصوص برجام از مذاکرات وین نتیجه‌ای نخواهیم داشت، گفت: مقام معظم رهبری فرمایشات ویژه‌ای در مورد برجام مطرح فرموده‌اند و تا زمانی که همه تحریم‌ها لغو نشود و راستی آزمایی سه تا ۶ ماهه انجام شود، جمهوری اسلامی و نیروهای انقلابی بر نقطه نظرات خود در بحث برجام بر اهداف نظام جمهوری اسلامی پافشاری می‌کنند.

وی در خصوص انتخابات خرداد ۱۴۰۰، اظهار کرد: اشخاص متعددی به انتخابات با گفتمان‌های مختلف مانند عدالت‌خواهی، کارآمدی، مذاکره، توسعه و پیشرفت، گفتمان ترکیبی و کارآمدی و پیشرفت و گفتمان ترکیبی عدالت‌خواهی و پیشرفت اعلام آمادگی کردند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با اشاره به اینکه ۲۷ حزب در جماران جمع شدند و همه اصلاح‌طلبان اجماع کردند، بیان کرد: آنها کسانی هستند که در فتنه نقش‌هایی را داشتند و اثرگذار روی فتنه بودند، چراکه فتنه‌ای بود که نظام مقدس جمهوری اسلامی به پرتگاه سقوط برد.

وی با بیان اینکه امروز شاهدیم شاکله‌ای از کارگزاران و احزاب در جماران یکپارچه خیمه‌ای زدند و جبهه‌ای را ایجاد کردند، تصریح کرد: آنها به طور جدی وارد عرصه‌ای شدند که در مقابل تفکر انقلابی، تفکر حزب الهی و تفکری که به دنبال کارآمدی نظام دینی است بایستند.

حدادی ادامه داد: بر این اساس انتظار می‌رود نیروهای انقلابی، ارزشی، ائتلاف انقلابی و شورای ائتلاف انسجام لازم را در انتخابات داشته باشند.

مردم در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند

وی خاطرنشان کرد: مردم به دلیل مشکلات و دغدغه‌هایی که در این هشت سال داشتند که باید روشنگری شود در انتخابات مشارکت داشته باشند، چراکه مدیون خون پاک شهدای ارزشمند هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم حضرت زینب (ع) هستیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: در خصوص انتخابات شوراهای شهر و روستا تلاش داریم انسجام لازم نیز در این زمینه ایجاد شود.

وی با بیان اینکه وظیفه ما رعایت قانون و قوانین است و در مجلس دو اصلاح قانون داشتیم، اظهار کرد: نخست اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری بود که متأسفانه تا به امروز نتیجه‌ای در این باره نداشتیم، چراکه این امر را شورای نگهبان تأیید کرد اما مجمع تشخیص مصلحت نظام ایرادهایی گرفتند که برداشت ما این است که نمی‌خواهند این اصلاح قانون به انتخابات برسد. زیرا در این قانون معیارهای اصلی جریان‌های غرب‌گرا و نفوذ لحاظ شده است شاید این امر یکی از علت‌های عدم موافقت این قانون باشد.

حدادی بیان کرد: روز گذشته ۱۷۱ نماینده مجلس نامه‌ای با امضا به صورت مکتوب پیرامون این موضوع به دبیر شورای نگهبان آیت‌الله جنتی ارسال کردند که این قانون به انتخابات برسد.

وی با اشاره به اصلاح قانون شوراها در مجلس تصریح کرد: کلیات اصلاح قانون انتخابات شوراها در مجلس تصویب شد اما جزئیات آن به تصویب نرسید.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با بیان اینکه در بررسی صلاحیت‌های شوراها تلاش می‌کنیم دقت لازم را داشته باشیم، متذکر شد: بررسی عملکرد شوراها طی چهار سال گذشته و گزارشات مطرح شده از آنان در سطح کشور، گویای ناکارآمدی شوراهاست چراکه آنان خط مقدم امیدآفرینی مردم هستند و این ناکارآمدی موجب ناامیدی مردم می‌شود.