علی حدادی ×

علی حدادی:

مهم ترین طرح توسعه روستایی اجرای آمایش سرزمینی است

مدیر اردیبهشت 22, 1401 0
مهم ترین طرح توسعه روستایی اجرای آمایش سرزمینی است
همایش شوراهای شهرستان طالقان عصر روز پنجشنبه با حضور علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ و فرماندار وجمعی از مسئولین طالقان به مناسبت روز شورا در سالن همایش جلال آل احمد برگزار شد

همایش شوراهای شهرستان طالقان عصر روز پنجشنبه با حضور علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ و فرماندار وجمعی از مسئولین طالقان به مناسبت روز شورا در سالن همایش جلال آل احمد برگزار شد.

دیدار اعضای شورای شهر طالقان با نماینده مردم شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ

 حدادی در جمع با اعضای شورای شهر و روستای شهرستان طالقان گفت: اعضای شوراها به گونه ای فعالیت کنند که عملکردشان مورد پسند مردم شهر باشد.

وی در ادامه افزود :همفکر و همراه بودن اعضای منتخب شورا توفیق بزرگی است که زمینه را برای انجام کار تیمی تاثیرگذار فراهم کرده است.

حدادی با تاکید بر اتحاد اعضا شورای ها گفت :اصلی ترین عامل پیشرفت اتحاد و انسجام به نفع مردم می باشد که با همدلی و یکصدای شورای در راستای اقدامات جهت منافع مردم شاهد خروجی قوی با اقدامات ارزشمندخواهیم بود.

وی در پایان افزود: طرح آمایش سرزمینی یکی از مهم‌ترین طرح‌ها برای توسعه مناطق روستایی و حفظ جمعیت روستانشین در کشور است که باید توجه جدی از سوی مسئولین اجرایی قرار گیرد.