علی حدادی ×

همزمان با عید مبعث پیامبر اکرم (ص) در مسجد رسول اکرم:

افتتاح فاز اول عمرانی مسجد رسول اکرم با حضور علی حدادی و جمعی از مردم شهرک بعثت هشتگرد

مدیر اسفند 9, 1400 0
افتتاح فاز اول عمرانی مسجد رسول اکرم با حضور علی حدادی و جمعی از مردم شهرک بعثت هشتگرد
همزمان با عید مبعث پیامبر اکرم (ص)، فاز اول عمرانی مسجد رسول اکرم با حضور علی حدادی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم عزیز شهرک بعثت هشتگرد افتتاح شد

همزمان با عید مبعث پیامبر اکرم (ص)، فاز اول عمرانی مسجد رسول اکرم با حضور علی حدادی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم عزیز شهرک بعثت هشتگرد افتتاح شد.

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهار باغ در حاشیه افتتاح فاز اول عمرانی مسجد رسول اکرم، ضمن تبریک مبعث رسول مهربانی‌ها در خصوص آخرین اقدامات مجلس در بودجه ۱۴۰۱ اظهار داشت: به پاس قدردانی از زحمات موثر معلمان عزیز در عرصه تعلیم و تربیت، در کمیسیون تلفیق، بودجه خوبی در خصوص رتبه بندی معلمان، درنظرگرفته شده است.

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای رتبه‌بندی معلمان برای ۶ ماه دوم امسال و ۶ ماه اول و دوم سال آینده لحاظ خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس افزود: در خصوص همسان سازی بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی هم اعتبار خوبی درنظر گرفته شده است که در ۱۴۰۱ استمرار سال گذشته ۸۹ هزار میلیارد درنظر گرفته شده است.

وی در خصوص حذف لایحه ارز ترجیحی نیز اظهار داشت: با توجه به جلسات متعدد و بررسی تخصصی، درنهایت بخاطر مشکلاتی که در تامین نهاده‌های دامی و کشاورزی، کالاهای اساسی و نیز معیشت مردم متصور می‌شدیم، مجلس با حذف ارز ترجیحی موافقت نکرد.
 
وی افزود: در بخش کشاورزی نیز حمایت‌های لازم صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به تغییرات در نحوه پرداخت مالیات شهرداری و دهیاری‌ها به صندوق شهرداری و دهیاری ها گفت: پیش از این مالیات عوارض ابتدا به صندوق دولت واریز می‌شد. تصویب اختصاص مالیات برای هرمنطقه، می‌تواند در ابادانی شهرها و روستاها تسریع بخش باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های آتی در موضوع اشتغال بیان داشت: یکی از مصوبات مهم، ان است که مالیات شرکت‌های بزرگ در همان استان هزینه شود، بدین ترتیب می‌توانیم در جهت اشتعال جوانان عزیز گام بلندی را برداریم.