علی حدادی ×

حدادی:

مسائل و مشکلات بازنشستگان عزیز در مجلس شورای اسلامی بررسی میگردد/حمایت از عزت و منزلت بازنشستگان را وظیفه خود می‌دانیم

مدیر اردیبهشت 29, 1401 0
مسائل و مشکلات بازنشستگان عزیز در مجلس شورای اسلامی بررسی میگردد/حمایت از عزت و منزلت بازنشستگان را وظیفه خود می‌دانیم
جمعی از روسای کانون های بازنشستگان استان البرز با علی حدادی نماینده رئیس مجمع نمایندگان استان البرز دیدار و گفتگو کردند

 در این نشست، بازنشستگان عزیز ضمن بیان برخی مشکلات ونظرات و پیشنهادات،برگزاری مکرر این نشست ها را موجب همدلی و تعامل بیشتر کانون ها با مسیولین دانستند وگفتند: در این نشست ها مطالبات موجود با دقت و حساسیت زیادی پیگیری می شود،که از نمایندگان مجلس انقلابی تقدیر و تشکر نمودند.

در این نشست علی حدادی پیگیری مطالبات بازنشستگان را الویت مجلس یازدهم دانست و گفت: نظرات و مطالباتی که بازنشستگان عزیز مطرح می کنند،همگی شنیده و پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه تلاشهای فراوانی از سوی مجلس یازدهم برای همسان سازی حقوق بازنشستگان عزیز صورت گرفته،افزود: میزان ثمربخشی و موفقیت این تلاشها با همکاری و اتحاد دولت محترم و به ویژه تامین اعتبار لازم را نیز دارد که در این راستا هم تلاش می شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه های بازنشستگان شریف از جمله در موضوع درمان و دارو بسیار بالاتر از شاغلین است که مشکل بیمه تکمیلی را به جد پیگیری خواهیم کرد ‏. رئیس مجمع نمایندگان استان البرز افزود:حمایت از عزت و منزلت بازنشستگان عزیز را وظیفه خود می‌دانیم.

حدادی اظهار کرد: کمبود ها و عقب ماندگی ها زیاد است که از گذشته جمع شده و امروزه انباشتی از مشکلات را داریم ولی در دوسال گذشته تمام توان خود را گذاشته ایم که خدمتگذار صدیقی برای مردم عزیزمان باشیم و انشاالله نخواهیم گذاشت،معیشت مردم و بازنشستگان عزیز آسیب ببیند.