علی حدادی ×

پیام علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ به مناسبت هفته بسیج

مدیر آذر 1, 1401 0
پیام علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ به مناسبت هفته بسیج
پیام علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته بسیج

پیام نماینده مردم شریف ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان وچهارباغ به مناسبت هفته بسیج؛
هفته بسیج یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب اسلامی است

علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به مناسبت آغاز هفته بسیج پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان وچهارباغ علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:
هفته بسیج یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و فریاد رسای حق‌خواهی، ولایتمداری، جانفشانی و مظهر خدمت، وحدت، ایستادگی و پیشرفت است.

بسی مایه افتخار است که با بهره گیری از کلام امام راحل فرارسیدن هفته شجره طیبه و درخت تناور و پرثمر بسیج را به وجود نازنینان بسیجی تبریک عرض کنم.

این روز‌ها نوای دلنشین تفکر بسیجی بیشتر از هر زمان دیگر همراه با مظلومیت این قشر عزیز بر سراسر کشور طنین‌انداز است و ان‌شاءالله چشم طمع دشمنان و جهانخواران را کور خواهد کرد، چون پتکی محکم بر سر فتنه گران خواهد بود.

ی شک ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیج عزیز بوده و هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی سازی توطئه های دشمنان از یاد نخواهند برد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، هفته بسیج این شجره طیبه و یادگار امام خمینی(ره) رابه محضر فرماندهی معظم کل قوا، آحاد مردم بویژه ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدا جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نموده و پایداری و سربلندی این دلاورمردان و پاک باختگان عرصه ایثار را در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند منان خواستارم.