علی حدادی ×

پیام تبریک علی حدادی به مناسبت آغاز سال 1401

مدیر اسفند 29, 1400 0
پیام تبریک علی حدادی به مناسبت آغاز سال 1401
علی حدادی؛ نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ با صدور پیامی ضمن تبریک سال نو، سالی مملو از عزت و سربلندی برای ملت شریف ایران و به ویژه مردم شریف استان البرز و خانواده معزز شهدا، ایثارگران و پر از خیر و برکت برای میهن اسلامی مسألت کرد

علی حدادی؛ نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ با صدور پیامی ضمن تبریک سال نو، سالی مملو از عزت و سربلندی برای ملت شریف ایران و به ویژه مردم شریف استان البرز و خانواده معزز شهدا، ایثارگران و پر از خیر و برکت برای میهن اسلامی مسألت کرد.

?متن پیام علی حدادی به این شرح است:

بسمه تعالی
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

?بهار طبیعت یادآور رویش مجدد است و تفکر در این تحول طبیعی، انسان را به تحول درون و رشد روحانی رهنمون می‌سازد.

?فرا رسیدن سال نو را به تمامی ملت شریف ایران و به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران و مردم عزیز شهرستانهای ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ تهنیت عرض می‌نمایم و سالی مملو از عزت و سربلندی برای تمامی عزیزان مسألت دارم.

?به حول قوه الهی در سال جدید که از سوی رهبر معظم انقلاب، سال “تولید ،دانش بنیان؛اشتغال آفرین” نامیده شده است، تلاش‌های متحدانه همه مردم ایران عزیز در مسیر اعتلا و پیشرفت کشور با تقدیر پروردگار برابر افتد و توفیقات میهن اسلامی روزافزون شود.

?اینجانب ضمن تبریک حلول سال ۱۴۰۱ هجری خورشیدی، سالی توام با بهروزی و توفیق، از درگاه ایزد منان برای همگان خواستارم و امید آن دارم که سلامتی سین اصلی سفره امسال خانواده ها باشد.

علی حدادی

نماینده مردم شریف ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی