علی حدادی ×

نگاهی گذرا به ۶ ماه تلاش و حضور علی حدادی در مجلس یازدهم شورای اسلامی

مدیر آذر 11, 1399 0
نگاهی گذرا به ۶ ماه تلاش و حضور علی حدادی در مجلس یازدهم شورای اسلامی
۶ ماه حضور جهادی به نفع مردم

خلاصه ای از تلاش های جهادی علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان

علی حدادی در دوم اسفند ماه ۱۳۹۸ با رأی مردم شریف شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان به مجلس یازدهم راه یافت. او از همان ابتدای اعتماد مردم، فعالیت‌های خود را آغاز و با مسئولین کشوری و استانی جلسات متعدد خود را آغاز کرد. شیوع ویروس کرونا در کشور و استان البرز موجب نشد تا حدادی از فعالیت‌هایش بکاهد بلکه در ابتدای راه خود، فعالیت‌های موثری را در جهت ارتقای سلامت مردم و حمایت از کانون‌های مردمی در تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده و حمایت از کادر درمان و بیمارستان‌های منطقه صورت دهد.

مجلس یازدهم کار خود را در ۷ خرداد ماه ۹۹ آغاز کرد. مجلسی که به گفته مقام معظم رهبری یکی از قوی‌ترین و انقلابی ترین مجلس‌های تاریخ انقلاب اسلامی بوده است.
روحیه جهادی و انقلابی علی حدادی و شناخت دقیق وی از شهرستان‌های ساوجبلاغ نظرآباد و طالقان موجب شد در همان ابتدای کار مجلس یازدهم، تریبون مجلس به نفع مردم روشن شود و علاوه بر تذکر شفاهی بر عملکرد ۷ ساله رئیس جمهور، در تذکر به دو وزیر نیرو و راه و شهرسازی مشکل آب شرب و کشاورزی شهرستان‌های نظرآباد طالقان و ساوجبلاغ، جاده‌های دسترسی و کمبود امکانات مردم منطقه به گوش مردم و مسئولین برسد.

دیدارهای متعدد با وزرای دولت و مسئولین سازمان‌ها و نهادهای کشوری و استانی در راستای خدمت به مردم از اقدامات نماینده مردم استان البرز در شش ماهه نخست کاری وی بوده است که در همه این دیدار ها، دستورات موثر و پیگیری‌های مجدانه و اثربخش با شعار تلاش جهادی به نفع مردم منطقه موجب شد پس از سال‌ها شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان رویکرد موثری را از حضور نماینده مردمی انقلابی و تلاشگر شاهد باشند.

راه اندازی کارگروه‌های تخصصی، دیدارها و ملاقات‌های مردمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حضور در میان نخبگان، جوانان، ورزشکاران و همچنین حضور در دور افتاده ترین روستاهای طالقان، ساوجبلاغ و نظر آباد به همراه مسئولین استانی بارقه‌های امید را در دل روستاییان زنده کرد.

تعامل و مطالبه گری علی حدادی از شاخصه‌های اصلی نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی بوده که موجب شده است پروژه‌هایی همچون راه هشتگرد طالقان، تعریض و بهسازی راه‌های روستایی طالقان و ساوجبلاغ، گازکشی روستایی در طالقان و طراحی خط انتقال جدید گاز برای تامین نیاز 50 سال آینده البرز، بررسی مشکلات روستاییان در طرح‌های هادی رفع محدودیت‌های گردشگری در طالقان، درخواست و پیگیری برای تجهیز و گسترش بیمارستان‌های منطقه، رفع مشکلات روستاییان و مالکیت زمین‌های روستایی در نظرآباد، ایجاد دکل‌های مخابراتی در دور افتاده ترین روستاها، بررسی و پیگیری مشکلات شهرداری‌ها، شوراهای شهری و روستایی و همچنین تسهیل در امور کارآفرینان و صاحبان صنایع به سرانجام مقصود برسد.

حمایت از تولید و اشتغال یکی دیگر از خدمات علی حدادی بوده است، بازدید‌های منظم از تولید کنندگان صنعتی و کشاورزی و همچنین شهرک‌های صنعتی موجب شد تا حدادی از نزدیک مشکلات و دردودل‌های تولید کنندگان بشنود و در جهت رفع آنها اقدام و پیگیری کند.
حمایت از شرکت‌های دانش بنیان از دیگر اقدامات حدادی بوده است.

تشکیل شهرستان چهارباغ یکی از اقدامات مؤثر علی حدادی بوده است که آرزوی دیرینه مردم این منطقه بود و موجب شور و شعف در میان مردم شده است. چرا که در دوره قبل این موضوع از دستور کار کمیسیون سیاسی و دفاعی هیأت دولت خارج شده بود. اما علی حدادی نماینده مردم با تلاش و پیگیری‌های مجدانه و برگزاری جلسات متعدد با وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، وزیر اطلاعات، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معاون پارلمانی رئیس جمهور این موضوع را به جریان انداخت تا به تصویب کمیسیون سیاسی و دفاعی هیأت دولت رسید.

علی حدادی همچنین در این مدت کوتاه بارها در رسانه ملی حاضر شده و با رسانه‌های دیگر گفتگو داشته تا به پاسخگویی و مطالبه گری حق مردم از مسئولین اجرایی بپردازد.

علی حدادی در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، عضو هیئت رئیسه و سخنگوی این کمیسیون، عضو شورای مرکزی فراکسیون نیروهای انقلابی (اکثریت مجلس)، دبیر فراکسیون دانشگاه آزاد اسلامی، دبیر فراکسیون ایثار و شهادت، عضو ناظر مجلس در کمیسیون ماده 10 احزاب و گروه‌های سیاسی، عضو ناظر مجلس در شورای برنامه ریزی استان البرز، عضو ناظر مجلس در شورای حل اختلاف استان البرز، عضو ناظر مجلس در کمیته هماهنگی اشتغال استان البرز و حضور موثر در جلسات مجلس به عنوان نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان توانست در شش ماه اول حضور خود در مجلس شورای اسلامی نقشی موثر ایفا کند.

خلاصه ای از تلاش های جهادی علی حدادی

?حضور در ۶۶ روستای دور و نزدیک شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان.
?جلسات متعدد ملاقات های مردمی
?حضور مستمر در مجلس شورای اسلامی
?جلسات متعدد با مسئولین کشوری و استانی برای مطالبه گری حق مردم
?تشکیل شهرستان چهارباغ
?ارتباط مستمر با رسانه ها و رسانه ملی در جهت مطالبه گری و پاسخگویی
?حمایت از تولید و رفع موانع تولید و بازدید مستمر از تولید کنندگان صنعتی و کشاورزی
حمایت از اشتغال
?حمایت از صنایع تبدیلی و شرکت های دانش بنیان
?پیگیری پروژه های مهم و ارتقاء برخی از پروژه ها در حوزه بهداشت و درمان، عمران، راه، گاز، آب و فاضلاب و … در منطقه
?مطالبه گری ونظارتهای مستمر در ۶ ماه اول حضور در مجلس شورای اسلامی