علی حدادی ×

علی حدادی؛

ما امروز مدیون جهاد بسیج هستیم

مدیر آذر 3, 1401 0
ما امروز مدیون جهاد بسیج هستیم
نماینده مردم شریف ساوجبلاغ،نظرآباد،طالقان و چهارباغ گفت:بسیج از آغاز عامل بازدارنده اقدامات خصمانه دشمن بوده و در هر عرصه ای ورود کرده موفق بوده است

نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج از آغاز عامل بازدارنده اقدامات خصمانه دشمن بوده و در هر عرصه ای ورود کرده موفق بوده است.

علی حدادی در نشست با جمعی از بسیجیان پیشکسوت شهرستان نظرآباد که بمناسبت هفته بسیج برگزار شد با اشاره به اقدامات ارزشمند،جهاد مخلصانه،ازجان گذشتگی های جوانان و پیشکسوتان بسیج افزود: از بهمن ۵۷ که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید دشمنان داخلی و خارجی از شرق تا غرب،از شمال تا جنوب با تمام توان برای ضربه به نظام پای کار بوده اند که با فداکاری های بسیج موفقیتی نداشته اند.

وی افزود: امروز دشمن می‌خواهد با پررنگ کردن مسائل اقتصادی و تورم، دستاوردها و پیشرفت‌ های نظام در حوزه‌ های مختلف را کم رنگ جلوه دهد، در حالیکه انقلاب اسلامی ایران یکی از قدرت‌ های جهانی است.

دبیر فراکسیون ایثار و شهادت مجلس تصریح کرد: تفکر بسیجی عمیق و انسان ساز است و با همین تفکر ٨ سال دفاع مقدس و همچنین دفاع از حرمین شریفین صورت گرفت و انقلاب اسلامی به خارج از مرزها صادر شد.

وی با اشاره به برخی فعالیت‌های بسیج در صحنه‌ های مختلف اداره و کمک به نظام اسلامی افزود: ما امروز مدیون جهاد بسیج هستیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ،نظرآباد،طالقان و چهارباغ در ادامه ضمن ارائه گزارشی از مصوبات و عملکرد مجلس یازدهم،سوالات مطرح شده در این نشست را پاسخ داد.

تجلیل از بسیجیان پیشکسوت و گلباران گلزار شهدای گمنام در نظرآباد از دیگر برنامه های پس از این نشست صمیمی بود.