علی حدادی ×

عوارض مرکز شماره گذاری خودروی چهارباغ در جیب شهرداری کرج!

مدیر آذر 1, 1399 0
عوارض مرکز شماره گذاری خودروی چهارباغ در جیب شهرداری کرج!
در گفتگوی نماینده مردم ساوجبلاغ با "تیتر1" مطرح شد؛

علی حدادی گفت: متاسفانه طی دو الی 3 ماه گذشته، شهرداری کرج در مرکز شماره گذاری خودروی چهارباغ مستقر شده است و عوارض را دریافت می کند، این اقدام به چه استنادی انجام شده است؟

به گزارش گروه استانی تیتریک، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، به معضل این روزهای مرکز شماره گذاری خودرو مستقر در چهارباغ اشاره کرد و گفت: مرکز شماره گذاری خودرو در هر منطقه ای که استقرار دارد شهرداری آن منطقه عوارض این مرکز را هم دریافت می کند و تا بحال هم شهرداری چهارباغ این عوارض را اخذ کرده است.

شهرداری کرج در مرکز شماره گذاری خودروی چهارباغ عوارض دریافت می کند

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس افزود: متاسفانه طی دو الی 3 ماه گذشته، شهرداری کرج در مرکز شماره گذاری خودروی چهارباغ مستقر شده است و عوارض را دریافت می کند، این اقدام به چه استنادی انجام شده است؟ این عوارض حق مردم محروم چهارباغ با وضعیت نابسامان مناطقی مانند مهدی آباد و ملک آباد است.

به استناد چه قانونی شهرداری کرج وارد چهارباغ شده

وی اظهار داشت: سوال من این است که به استناد چه قانونی شهرداری کرج وارد چهارباغ شده و علت استقرار شهرداری کرج در این منطقه چیست؟ در حالی که چهارباغ زیر مجموعه شهرستان ساوجبلاغ است و شهرداری چهارباغ باید عوارض این مرکز را دریافت کند.

حدادی با اشاره به اینکه متاسفانه شاهد استمرار حضور شهرداری کرج در مرکز شماره گذاری خودروی چهارباغ هستیم، تصریح کرد: مسئولین مربوطه در شهرداری کرج باید نسبت به چرایی این اقدامِ به ناحق پاسخگو باشند.

نماینده مردم ساوجبلاغ گفت: متاسفانه تا کنون صدای کسی هم نسبت به این موضوع درنیامده است و یا پیگیری های انجام شده موثر نبوده اما در واقع این عوارض حق مردم چهارباغ است و اینکه سالیانه درآمد آن چقدر است موضوع دیگری خواهد بود.

سخنان علی حدادی با تیتریک در حالی است که این روزها شهرداری کرج به دلیل پروزه میدان جمهوری کرج و دعوای اعضای شورا و شهردار با سیلی از انتقادات همراه است اما مدیریت شهری کرج گویا مشکلات خود را فراموش کرده و دست روی چهارباغ گذاشته است!