علی حدادی ×

بازدید میدانی علی حدادی از مناطق مختلف شهر جدید مهستان و گفتگو با مردم

مدیر آذر 2, 1401 0
بازدید میدانی علی حدادی از مناطق مختلف شهر جدید مهستان و گفتگو با مردم
بازدید میدانی علی حدادی نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای ساوجبلاغ، نظرآباد طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی از مناطق مختلف شهر جدید مهستان و دیدار چهره به چهره با جمعی از شهروندان

بازدید میدانی علی حدادی نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای ساوجبلاغ، نظرآباد طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی از مناطق مختلف شهر جدید مهستان و دیدار چهره به چهره با جمعی از شهروندان.

نماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد،طالقان چهارباغ گفت : با بررسی میدانی مناطق مختلف حوزه انتخابیه و درخواست ها و مشکلات، اقدامات لازم در خصوص رسیدگی بدون وقفه به دغدغه های شهروندان را از مسئولین مربوطه مطالبه داریم.

وی با بیان اینکه مشکلات را در بازدیدهای مختلف که تا کنون داشته ایم، عنوان کرد: بسیاری از موضوعات که دارای الویت هست برای مردم عزیز در صحن مجلس و دیدار با مسئولین دولت قبل و دولت فعلی مطالبه گری کردیم و در مکاتبات و پیگیری‌های در سطوح مختلف دولت اقداماتی صورت گرفته و تا حصول آن با جدیت دیگر خواهیم بود.

لازم به ذکر است در این دیدار علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از بخش های مختلف شهر جدید مهستان بازدید میدانی داشته و با شهروندان عزیز دیدار و گفتگو پرداخته و برخی از مشکلات را از مسئولین مربوطه پیگیری نموده.