علی حدادی ×

اعتبارات خوبی در بودجه ۱۴۰۱ برای ‌آبخیزداری ‌تصویب شد/ تخصیص ۵ درصد منابع فروش آب سدها به استان

مدیر اسفند 19, 1400 0
اعتبارات خوبی در بودجه ۱۴۰۱ برای ‌آبخیزداری ‌تصویب شد/ تخصیص ۵ درصد منابع فروش آب سدها به استان
در بودجه سال آینده اعتبار خوبی برای موضوع آبخیزداری مورد تصویب قرار گرفت و ۵ درصد از منابع فروش آب در سدها به مناطق محل سدها تعلق می‌گیرد

نماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد، طالقان وچهارباغ در مجلس گفت: در بودجه سال آینده اعتبار خوبی برای موضوع آبخیزداری مورد تصویب قرار گرفت و ۵ درصد از منابع فروش آب در سدها به مناطق محل سدها تعلق می‌گیرد.

علی حدادی در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های منابع طبیعی و آبخیز داری سطح کشور در و رونمایی از طرح آبخیزداری با مشارکت شهرک صنعتی دارویی برکت شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: اخبار خوب از شهرک دارویی برکت به برکت تلاش دانشمندان جوان در این مجموعه علمی است.به تلاش کشاورزان عزیر افتخار می کنیم و به دنبال حمایت از این بخش مهم هستیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ نظرآباد ، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصوبه سند دار شدن اراضی کشاورزی با باور و اعتقاد وزیر جهاد کشاورزی انجام شد، بیان کرد: امروز کشاورزان نیاز به این اسناد دارند و مهمترین موئلفه ای است که در راستای حمایت از کشاورزان می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حفظ و احیای منابع طبیعی از حوادث غیر مترقبه مانند سیل جلوگیری می کند، ادامه داد: در بودجه سال آینده اعتبار خوبی برای موضوع آبخیزداری مورد تصویب قرار گرفت و 5 درصد از منابع فروش آب در سدها به مناطق محل سدها تعلق می‌گیرد.

وی بابیان اینکه منابع فروش‌ آب‌ها در سدهای طالقان و کرج به استان بر می‌گردد، گفت: در بخش منابع طبیعی دقت لازم در حفظ منابع طبیعی باید انجام شود و مشارکت مردم در این حوزه باید توسعه یابد.

وی با اشاره به لزوم حفظ منابع طبیعی و حمایت از این بخش، گفت: حمایت از کشاورزان باید به موقع انجام شود و چاه‌های قبل از سال 85 و امور آب منطقه ای باید ساماندهی می شدند و کشاورزان با حدود 100 هکتار کلزا چاه پلمپ و مشکل ایجاد شده است و این چاهها مربوط به سالهای گذشته است.