علی حدادی ×

‍ حدادی در بازدید میدانی از بخش بالاطالقان استان البرز، در روز عید غدیرخم خبر داد:

گازرسانی تعدادی ازروستاهای بالاطالقان تا پایان شهریورماه/تولید انسولین برای اولین بار در کشور تا پایان مردادماه

مدیر مرداد 7, 1400 0
گازرسانی تعدادی ازروستاهای بالاطالقان تا پایان شهریورماه/تولید انسولین برای اولین بار در کشور تا پایان مردادماه
علی حدادی، نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در بازدید میدانی از روستا‌‌‌‌های اورازان ،گلیرد ،پراچان ،خیکان در بخش بالا طالقان در روز عید بزرگ غدیر خم از اتمام پروژه گازرسانی بالاطالقان تا پایان شهریورماه خبر داد

علی حدادی، نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در بازدید میدانی از روستا‌‌‌‌های اورازان ،گلیرد ،پراچان ،خیکان در بخش بالا طالقان در روز عید بزرگ غدیر خم از اتمام پروژه گازرسانی بالاطالقان تا پایان شهریورماه خبر داد.

نماینده مردم شریف شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد ،طالقان و چهارباغ با حضور میدانی در روستاهای بالاطالقان به همراه جمعی از مسئولین شهرستان و استان گفت: بازدیدهای میدانی از روستاها با هدف تصمیم گیری آگاهانه برای رفع مشكلات مردم صورت می‌گیرد.

وی ضمن اشاره به این موضوع که پیگیری مطالبات مردم از تریبون مجلس، از وظایف نمایندگان است بیان داشت: طی ۱۴ ماه گذشته، بنده ۹۱ دقیقه صحبت و تذکر از تریبون مجلس داشته‌ام.
وی در ادامه افزود: یکی از تذکرات در خصوص جاده هشتگرد به طالقان بود که ضمن بیان این مطلب که جانمایی این جاده به درستی انجام نشده بود، اما با توجه به هزینه‌های هنگفتی که این پروژه به‌ دنبال داشته و تعدادسال‌هایی که این پروژه در حال انجام بوده است، بناشد که در ایمن سازی و رفع مشکلات و خطرهای این جاده نهایت دقت و بررسی علمی و کارشناسی‌های تخصصی صورت گیرد.

گازرسانی بالا طالقان تا انتهای شهریور

حدادی گفت: با پیگیری‌هایی که در جذب اعتبارات از وزارت نفت داشتیم، گازرسانی تعدادی روستای طالقان تا پایان شهریور ماه به اتمام می‌رسد.

حدادی ضمن اشاره به بودجه۱۴۰۰ و ایرادات آن از جمله اعداد و ارقام پنهان و ابهامات زیاد در آن اظهار داشت: به رغم ظرفیت‌های عظیم صنعتی و کشاورزی و خصوصا در بخش پزشکی و دارویی ِدر استان البرز در این لایحه، بودجه مناسبی برای استان البرز درنظر گرفته نشده بود که با رد و اصلاح آن توانستیم ضمن دفاع از بودجه کل کشور از بودجه این استان دفاع و بخشی از کمبودها را جبران نماییم.

تولید انسولین برای اولین بار در کشور

در پایان همچنین، حدادی از وعده مسرت بخش تولید انسولین برای اولین بار در کشور، توسط بخش خصوصی در شهرستان نظرآباد، تا پایان مرداد خبر داد.