علی حدادی ×

در آستانه گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری

پیام علی حدادی بمناسب گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و مقام معلم

مدیر اردیبهشت 13, 1399 0
پیام علی حدادی بمناسب گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و مقام معلم
علی حدادی به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و مقام معلم پیامی منتشر کرد

علی حدادی به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و مقام معلم پیامی منتشر کرد.

بسمه تعالی

مقام معلم مقام والایی است در مکتب تعلیم و تربیت اسلامی فراگیری علم و دانش همراه با تهذیب و تربیت دینی هدف رسالت نبوی شمرده شده است و معلم وظیفه ای گرانقدر و ارزشمند در اسلام است.

بزرگترین معلم جهان هستی حضرت محمد مصطفی (ص) به این ویژگی خود افتخار می کردند و در مقام پاسداشت از تلاش معلمان ارجمند سخنی بالاتر و زیباتر از کلام مولای متقیان حضرت علی (ع) نمی توان یافت که فرمودند: کسی که به من یک حرف بیاموزد، مرا بنده خود کرده است.

امروز آموزش و پرورش در کشور با بهره‌مندی از طلایه داران علم و دانش جایگاه شایسته و مهمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و سرمایه های امید بخش آینده در کلاس های درس، با چراغ هدایت معلمان پرتلاش راهی را طی خواهند نمود که بزرگان علم و دانش در مسیر آن گام برداشته اند.

امروز کشور بیش از گذشته تشنه دانش، آگاهی، تعلیم و تربیت اسلامی است و افزایش کیفیت آموزش و پرورش در سطوح مدارس سراسر کشور از توفیقات انقلاب اسلامی است که ضرورت دارد در جهت اعتلای آن کوشید.

در آستانه ۱۲ اردیبهشت ماه و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری از پیشروان عرصه تفکر و تفحص در علوم معارف اسلامی و گرامیداشت مقام معلم این روز را به جامعه فرهنگیان عزیز وارزشمند و اساتید ارجمند حوزه و دانشگاه تبریک عرض می نمایم.

علی حدادی
منتخب مردم بصیر شهرستانهای ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان