علی حدادی ×

نماینده مردم شریف شهرستانهای ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان و چهار باغ؛

مجاهدت معلمان در عرصه تعلیم و تربیت قابل تکریم است

مدیر اردیبهشت 12, 1400 0
مجاهدت معلمان در عرصه تعلیم و تربیت قابل تکریم است
علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با معلمان عزیز دیدار کرد

 نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد ،طالقان و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی گفت: مجاهدت معلمان درعرصه تعلیم و تربیت قابل تکریم است زیرا همیشه در سنگرخدمت حاضرند.

?علی حدادی روز یکشنبه در دیداربا معلمان مدارس حوزه انتخابیه اش اظهارداشت: امروزسالروز شهادت استاد مرتضی مطهری است که به نام روز معلم نامگذاری شده است و دراین روز یاد خاطره همه شهدای والامقام معلم و دانش آموزانی که از کلاس های درس این قشر فرهیخته راه جهاد را درپیش گرفتند، گرامی می داریم.

?وی خاطرنشان کرد: تقدیر از مقام شامخ معلم درواقع تقدیر از جایگاه بلند اندیشه ها ست که خردورزی و زندگی اخلاق‌مدارانه را به بار می آورد.

?حدادی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا مجاهدت های خالصانه معلمان را بار دیگر در راه خدمت به این مرز و بم به نمایش گذاشت، خاطرنشان کرد: معلمان درعرصه تعلیم و تربیت به آینده سازان ایران اسلامی خدمت کردند تا دانش آموزان از تحصیل باز نمانند.

?وی بیان داشت: مقام معظم رهبری همواره از مسئولان می خواهند برای رفع مشکلات کشور نگاه به ظرفیت ها و توانمندی های داخل داشته باشند و با خودباوری و مشارکت مردم موانع را برطرف کنند.

?حدادی تصریح کرد: معلمان از آغاز شیوع ویروس کرونا تا کنون با تلاش شبانه روزی اجازه تعطیلی جریان آموزش را ندادند و بار دیگر باور به خدا و ما می توانیم را اذهان عمومی تداعی کردند.

?وی با بیان اینکه آموزش و پرورش برای رفع مشکلات خود نیاز به حمایت دارد، اضافه کرد: رویکرد مجلس شورای اسلامی حمایت از فرهنگیان و توسعه زیرساخت های آموزشی و پرورشی است.

?نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد ،طالقان و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معیشت و امور رفاهی فرهنگیان شاغل و بازنشسته از مسائل مهمی است که نمایندگان مجلس نسبت به آن دغدغه دارند.

?وی عنوان کرد: معلمان درجریان آموزش نباید دغدغه معیشت داشته باشند تا با خیالی آسوده درکلاس های درس حاضر شوند.

?حدادی تاکید کرد: جهاد فرهنگیان دراین شرایط سخت قابل تحسین است.