علی حدادی ×

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس:

سلامت و اقتصاد از اولویت های کشور است

مدیر شهریور 4, 1400 0
سلامت و اقتصاد از اولویت های کشور است
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه به‌هم‌ریختگی بازار، تورم و افزایش قیمت‌ها باید مهار شود، گفت: در اولین اقدام باید قیمت‌ها به ثبات برسد

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه به‌هم‌ریختگی بازار، تورم و افزایش قیمت‌ها باید مهار شود، گفت: در اولین اقدام باید قیمت‌ها به ثبات برسد.

علی حدادی در حاشیه تقدیر از بخشی از پزشکان بیمارستان ساوجبلاغ به مناسبت تبریک روز پزشک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تلاش تمام پزشکان در زمینه بهبود حال بیماران ارزشمند است، چراکه در حال حاضر مجموعه کادر پزشکی ما در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا قرار دارند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است در بخش پیشگیری و درمان کمک‌رسان کادر درمان باشیم، تصریح کرد: باید در زمینه تأمین واکسن‌های تولید داخل کشور و واکسن‌های مورد نیاز وارداتی خارج از کشور گام بر داریم.

دولت جدید ۲ اولویت سلامت و درمان را در دستور کار قرار داد

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با بیان اینکه اقدامات خوبی در جلسه هفته گذشته مجلس در زمینه تأمین واکسن و واکسیناسیون عمومی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: اکنون دولت جدید دو اولویت سلامت و درمان را در سطح کشور در دستور کار قرار داده است.

وی گفت: بر این اساس در بخش سلامت نیز، مهار بیماری کرونا، تهیه واکسن و واکسیناسیون عمومی و در بخش درمان در زمینه تأمین داروها و تجهیزات مورد نیاز مقابله با کرونا گام بر می‌دارد.

۵۵ درصد از جمعیت هدف در ساوجبلاغ واکسینه شدند

حدادی با بیان اینکه ۵۵ درصد از جمعیت هدف در شهرستان ساوجبلاغ واکسینه شدند، اظهار کرد: آمار خوبی است، اما قطعاً باید پیگیری‌های لازم در جهت تأمین واکسن صورت بگیرد، زیرا در شرایط کنونی این امر ضروری است.

وی با بیان اینکه اولویت دوم دولت تأمین معیشت مردم است، تصریح کرد: روز گذشته در صحن مجلس تذکری در این زمینه دادم و برای رئیس جمهور عنوان کردم که در این زمینه اقدام به موقع الان باید انجام شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه به هم ریختگی بازار، تورم و افزایش قیمت‌ها باید مهار شود، خاطرنشان کرد: در اولین اقدام باید قیمت‌ها به ثبات برسد، چراکه در گذشته افزایش قیمت در ماه و سال رخ می‌داد اما اکنون این روند به روز که هیچ به ساعت شده است.

وی گفت: اکنون سلامت، اقتصاد و تأمین معیشت مردم امری ضروری است که باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

حدادی ادامه داد: وظیفه ما این است، کمبودها و نیازهای بخش بهداشت شهرستان‌های حوزه انتخابیه را در سطح ملی و استان پیگیری و احصا کنیم.

وی با بیان اینکه از رئیس جمهور درخواست رسیدگی به حوزه بهداشت و درمان داشتم، متذکر شد: باید به این حوزه توجه ویژه داشت، چراکه متأسفانه خیلی از مواقع پیشگیری را انجام نمی‌دهیم و در بخش درمان با مشکل مواجه می‌شویم.