علی حدادی ×

حضور علی حدادی در نخستین جشنواره فرهنگی و هنری در شهر هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ

مدیر بهمن 8, 1399 0
حضور علی حدادی در نخستین جشنواره فرهنگی و هنری در شهر هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ
نخستین جشنواره فرهنگی و هنری مجازی در شهر هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ با حضور علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تندگویان معاون وزیر ورزش و جوانان و مدیران کل استانی و شهرستانی برگزار شد

‍ عصر چهارشنبه ۸ بهمن ماه ۹۹ /

علی حدادی نماینده مردم در مجلس ابتدا با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گفت: حضور در جمع جوانان فعال، معتقد و ارزشمند موجب نشاط و شادابی است و از این که در چندماه گذشته بیشترین حضور را درمیان جوانان استان داشته ام خوشحال هستم.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود : امام راحل (ره) براساس خداباوری و مردم باوری انقلاب اسلامی ایران را به ثمر نشاند و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با تاسی از مکتب امام خمینی (ره) گام برداشت و در دلهای مردم و به خصوص جوانان عزیز ماندگار شد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستانهای ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ جوانان برومند، مستعد، خلاق و معتقدی دارد گفت: در ديدارهای با وزیر ورزش و جوانان به این نکته با ایمان کامل اذعان داشتم که جوانان این منطقه می توانند مدیران آینده استان و حتی کشور باشند و باید همانطور که وزارتخانه در بخش ورزش فعالیت دارد تلاش و کوشش جوانان را هم ببیند.

علی حدادی با بیان اینکه دغدغه امروز جوانان اشتغال است گفت: در این حوزه شرکت دانش بنیان کاوش در ساوجبلاغ یکی از مواردی بود که پیگیری شده و همچنین شرکتهای دانش بنیان و تولیدی که با همت همین جوانان رونق گرفته و در آینده اشتغالزایی خوبی خواهند داشت.

علی حدادی افزود: وزارت ورزش و جوانان باید شرایط را برای پیشرفت و تعالی جوانان ارزنده استان البرز فراهم کند و حمایت از جوانان نخبه و مستعد را در دستور کار خود قرار دهد.

وی در پایان از جوانان و همت بالای آنان در برگزاری این جشنواره تقدیر کرد.

▫️گفتنی است در این مراسم از برخی خانواده های معظم شهدای شهرستان ساوجبلاغ تجلیل و در ادامه جوانان از معاون وزیر ورزش و جوانان دغدغه‌ها و مشکلات خود را در حوزه های مختلف مطالبه کردند.