علی حدادی ×

پیگیر تأمین حق مردم از سد طالقان هستیم

مدیر خرداد 23, 1399 2
پیگیر تأمین حق مردم از سد طالقان هستیم
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اختیارات ادارات طالقان باید افزایش یابد، گفت: پیگیر این هستیم که حق مردم را از سد طالقان بگیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از طالقان، علی حدادی پیش از ظهر امروز در دیدار با مردم شهرستان طالقان به سه ویژگی مهم امام راحل (ره) درپیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: باید به ظرفیت‌های داخلی تکیه کنیم و ایمان داشته باشیم که به توان خود می‌توانیم مشکلات را از پیش رو برداریم.

وی افزود: طی نشستی با وزاری دولت برخی مشکلات از جمله پروژه جاده طالقان، مورد صحبت قرار گرفت و مقرر شد روند فعالیت احداث جاده طالقان تسریع شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بهداشت و درمان شهرستان طالقان نیز مورد تأکید قرار دارد، اضافه کرد: رسیدگی به مسائل حوزه درمان مردم شهرستان طالقان از دیگر اولویت‌های مجلس یازدهم خواهد بود.

حدادی با بیان اینکه وضعیت اشتغال و تأمین نیاز مردم در راستای بهبود شرایط معیشتی اقشار مختلف جامعه مورد تأکید مجلس یازدهم خواهد بود، اضافه کرد: پیگیر حق مردم از سد طالقان هستیم.

وی بهره گیری از ظرفیت‌های بسیار خوب نیروی انسانی مستعد و فعال منطقه را ضروری دانست و ادامه داد: شناسایی  نیروهای جوان، توانمند، فعال و متخصص در سطح کشور باید اجرایی شود، همچنین سعی دایم از خرد جمعی در عرصه‌های مختلفی همچون منابع طبیعی، اقتصاد، کشاورزی، صنعت و گردشگری استفاده کنیم تا اقدامات به نفع مردم اجرایی شود.

حدادی تصریح کرد: اختیارات ادارات ما امروز در طالقان ضعیف است و این مسئله نیز باید پیگیری شود چرا که پس از 10 سال ادارت شهرستان طالقان اختیارات لازم را ندارند و این موضوع باید به صورت جدی پیگیری شود.

2 دیدگاه
  1. محسن آذر 19, 1399 در 11:41 ق.ظ - پاسخ

    باسمه تعالی

    نماینده محترم شهرستان طالقان
    جناب آقای دکتر علی حدادی

    با سلام و احترام
    به استحضار می رساند ضمن تشکر از زحمات جنابعالی و درک مشکلات مردم و تلاش بی وقفه در جهت رفع آن ، نظر به اینکه موقعیت جغرافیایی تاریخی طالقان محدود به موقعیت جغرافیایی فعلی نبوده و از طرفی با توجه به اینکه سه روستای نوده و کیاده و غریب مزرعه واقع در منطقه پایین طالقان می باشند که در حال حاضر از لحاظ تقسیمات کشوری جزء آبیک هستند و مردم این سه روستا خود را طالقانی میدانند و حتی خود را طالقانی معرفی می کنند و آرزوی دیرینه و دغدغه این مردم که از لحاظ فرهنگی و آداب و رسوم و زبان جزئی از طالقان هستند این است که این سه روستا نیز به شهرستان طالقان بپیوندند، لذا از جنابعالی تقاضا داریم در جهت خواسته دیرینه مردم این سه روستا اقدامات مورد نیاز انجام فرمائید تا زمینه رفع این دغدغه مردم فراهم گردد.

    با سپاس فراوان

    • مدیر آذر 19, 1399 در 1:04 ب.ظ - پاسخ

      سلام علیکم

      ان شا الله این موضوع به اطلاع آقای دکتر حدادی خواهد رسید.
      در صورت امکان با ارسال پیامک به سامانه پیامگیر 10001101111 خلاصه پیشنهاد خودرا ارسال کنید تا بتوانیم نتیجه پیگیری را به اطلاع برسانیم
      با تشکر از همراهی شما