علی حدادی ×

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی:

پرتاب ماهواره از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمونه ای از قدرت و اقتدار کشور بود که باید قدردان نخبگان در عرصه های مختلف باشیم

مدیر اسفند 20, 1400 0
پرتاب ماهواره از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمونه ای از قدرت و اقتدار کشور بود که باید قدردان نخبگان در عرصه های مختلف باشیم
علی حدادی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان طالقان افزود: در خصوص مذاکره باید گفت جلسه ای با وزیر امور خارجه داشتیم ایشان اعلام کردند مصوبه مجلس یازدهم پشتوانه خوبی در بحث مذاکرات شده است

علی حدادی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان طالقان افزود: در خصوص مذاکره باید گفت جلسه ای با وزیر امور خارجه داشتیم ایشان اعلام کردند مصوبه مجلس یازدهم پشتوانه خوبی در بحث مذاکرات شده است.

حدادی بیان داشت: مصوبه اقدام راهبردی را در مجلس داشتیم که پشتوانه بزرگی شده است.
وی یادآورشد: به دلیل مشکلاتی که در بحث غنی سازی در نتیجه عملکرد دولت قبل به و جود آمد با این مصوبه غنی سازی از ۵ درصد به ۲۰ درصد ارتقا یافت که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر نیاز باشد به بیش از ۶۰ درصد هم ما پیش می رویم.

حدادی افزود: امروز تیم مذاکره کننده با دستان پری که حضور یافتند اما باید به این نکته اشاره داشت امریکایی ها قابل اعتماد نیستند .
وی بیان داشت: دولت سابق نگاه غربگرایانه داشتند و تمام مشکلات را به مذاکره گره زد.

حدادی افزود: ا مروز نگاه ما به مذاکره نیست کار خودمون را انجام می دهیم خنثی سازی تحریم ها دارد اتفاق می افتد.

این نماینده مجلس گفت: در بخش نفت هم فروش نفت دارد اتفاق می افتد و هم پول آن دارد برمی گردد ،مشکل ارز نداریم.

وی افزود: در بحث تفاهم نامه ها از جمله شانگهای ،ارتباط با کشورهای همسایه ، نگاه به ظرفیت های داخل کشور بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب انجام شده و امروز افتخار به رییس جمهوری داریم که در خط مقدم است بطوریکه دیپلماسی فعال اقتصادی داریم.

حدادی ادامه داد: خط قرمز ما در مذاکره ، خط قرمزی است که رهبر معظم انقلاب به عنوان نقشه راه ترسیم داشتند و مصوبه مجلس در این زمینه آن است که تمام تحریم ها لغو شود.

وی افزود: تضمین اساسی می خواهیم همراه با راستی آزمایی به معنای واقعی می خواهیم.

این نماینده مردم در مجلس گفت: امروز امریکا دارد فرافکنی می کند.

نماینده مردم طالقان،ساوجبلاغ،نظرآباد و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی در ادامه اصافه کرد: یک موصوع در بودجه دقت نطر داشتیم که لایحه دولت به حذف ارز ترجیحی بود که پیش بینی لازم را داشتیم.

وی گفت: با حذف این ارز صدمه زیادی برای مردم است که خط قرمزی که در این موضوع لحاظ شد معیشت مردم بود که در رابطه در اختیار دولت با شروط خاصی گذاشتیم .

حدادی ادامه داد: در شرط اول ما یک عدد و رقم ۱۷۲ هزار میلیارد تومان گذاشتیم ضمن اینکه ۵۰ هزار میلارد تومان برای گندم و دارو داشتیم که اگر دولت در یک موضوع خاص حذف کند قیمت هایی در کف جامعه نباید بیش از شهریور ۱۴۰۰ باشد .

این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: جراحی باید انجام‌ شود اما راهکارهای مهمی دارد که باید انجام شود بهترین راهکار ان است که معیشت مردم صدمه نبیند.

وی ادامه داد:رتبه بندی فرهنگیان هم پیش بینی های لازم شد و در کار گری و بازنشستگان اعتبارات خوبی گذاشته شد تا این همسان ساری ادامه پیدا کند و بازنشستگان در تامین اجتماعی،لشگری و کشوری مصوبه خوبی داشتیم.

حدادی بیان داشت: یک مصوبه برای تقویت روستاها داشتیم چراکه در روستاها مالیات ارزش افزوده می رفت برای خزانه مشکلاتی بود در شهر ها و روستا این امر مصوب شده که مالیات ارزش افزوده مستقیم به حساب دهیاری ها و شهرداری ها برود.

وی یادآورشد: قیر رایگان برای راه روستایی از مصوبات دیگر بود ، مصوبه ای هم بود که برخی دستگاه ها توجه نکردند در موضوع داخل بافت روستاها بود که اگر ساخت و سازی مجوز ندارد در این قانون امده مراکز و دستگاه های اجرایی آب، برق و گاز را باید به مردم برسانند.

وی گفت: شورای عالی امنیت ملی صحبت شد قرار شد تا مسایل شهرستان در شورای تامین بررسی شود و مشکلات مردم مرتفع شود و چند بار در این زمینه پیگیری داشتم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: معادنی که در هر منطقه است درصدی از درآمد ان از سوی وزارت صمت باید در هر منطقه درامد معادن را برای عمران آن منطقه هزینه شود.

وی تاکید کرد: اماده بحث سفر رییس جمهوری بحث راه وتونل آن را در شهرستان برای ایمن سازی داشته باشیم.

وی افزود:بحث توسعه امکانات درمانی با تامین اعتبار لازم در سفر رییس جمهوری مورد توجه قرار گیرد و مشکلی که در طالقان است تذکر به وزیر نیرو داده بودم ۲ درصد از فروش اب برای این شهرستان هزینه شود که اکنون این موضوع به ۵ درصد افزایش یافته وموضوع کشوری شده است.