علی حدادی ×

نگاه تروئیکای اروپا نسبت به برجام صحیح نیست

مدیر دی 20, 1399 0
نگاه تروئیکای اروپا نسبت به برجام صحیح نیست
سخنگوی کمیسسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها حرکت آفندی صحیح و جامعی است زیرا موجب ایستادگی برای تحقق منافع ملی شده است

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به درخواست تروییکای اروپایی طرفِ برجام نسبت به توقف غنی‌سازی ۲۰ درصدی از سوی کشورمان، گفت: متاسفانه کشورهای آلمان، انگلیس و فرانسه گوش شنوا ندارند و در زمان انعقاد برنامه جامع اقدام مشترک نیز مواضع متناقضی علیه کشورمان اتخاذ می کردند.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن همواره عناد می ورزد، اظهار کرد: استعمار پیر انگلیس هیچگاه برای کشورمان آورده ای نداشته و نخواهد داشت؛ استکبار جهانی نیز همین روند را علیه ایران در پیش گرفته است.

وی ادامه داد: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران حرکت آفندی درست و جامعی است زیرا موجب شده ایران برای تحقق منافع ملی ایستادگی کند؛ باید یادآور شد هر موقع در مقابل دشمنان ایستادگی کردیم، آنها عقب نشینی کرده اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بدون شک با آغاز غنی سازی 20 درصدی کشورهای اروپایی ها متوجه خواهند شد اگر اراده داشته باشند، می توانند برجام را احیا کنند.

سخنگوی کمیسسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشورهای تروییکای اروپایی امضاء کننده توافق هسته ای باید بدانند مسیر برجام باید برای همه کشورها هموار باشد و منافع همه تامین شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، تروییکای اروپایی امضاء کننده توافق هسته ای سال ۲۰۱۵ میلادی موسوم به برجام (انگلیس، آلمان و فرانسه)، در بیانیه ای بدون اشاره به عدم انجام تعهدات خود ذیل این توافقِ بین المللی از ایران خواستند که غنی سازی ۲۰ درصدی اورانیوم را متوقف کند!.

در بیانیه مشترک این ۳ کشور که توسط وزارت خارجه بریتانیا منتشر شد، با طرح ادعایی مضحک گفته شده از آغاز غنی سازی ۲۰ درصدی اورانیوم توسط ایران در روز ۴ ژانویه (۱۵ دی ماه) در تاسیسات فردو عمیقا احساس نگرانی می کنیم!.