علی حدادی ×

مشارکت در انتخابات ضرورتی انکار ناپذیر است/فرد اصلح را باید انتخاب کنیم

مدیر خرداد 15, 1400 0
مشارکت در انتخابات ضرورتی انکار ناپذیر است/فرد اصلح را باید انتخاب کنیم
نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی مشارکت در انتخابات را ضروذتی انکاناپذیر دانست که در شرایط فعلی کشور باید از سوی همگان مورد توجه قرار گیرد

نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی مشارکت در انتخابات را ضروذتی انکاناپذیر دانست که در شرایط فعلی کشور باید از سوی همگان مورد توجه قرار گیرد.

?به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف شهرستانهای ساوجبلاغ ،نظرآباد،طالقان و چهارباغ؛ علی حدادی در مراسم یادواره شهدای روستای جزینان طالقان افزود: با توجه به هجمه های بسیاری که علیه نظام جمهوری اسلامی از سوی دشمنان شاهد هستیم این مهم هرچه بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.

?وی تاکید کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و امام راحل مشارکت در انتخابات امری مهم بوده که باید مردم را در این زمینه ترغَیب داشت.
?این نماینده مجلس بیان داشت: اگر چه مشکلاتی را در کشور شاهد هستیم و بسیاری مسوولان نه تنها تدبیر نداشتند بلکه همراه مردم هم نبودند اما این مشکلات نباید مانع از حضور در پای صندوق های رای شود.

?وی یادآورشد : چنانچه شاهد ان هستیم هنوز نمایندگان مجلس با وجود گذشت یک سال از آغاز کار خود هنوز با رییس جمهوری ملاقات نداشتند.

?وی تاکید کرد : ارامش امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم و باید تحولات اساسی در قوه مجریه داشت بطوری که رییس جمهوری قوی که با فساد، رانت خواری مبارزه کند انتخاب شود.
وی در ادامه گفت: مجلس مصوباتی درزمینه مسکن ؛ مالیات بر عایدی؛ کشاورزی و معیشت و… مردم داشته که انتظار اجرای آنها در دولت بعدی می رود.

?حدادی در زمینه مشکلات شهرستان طالقان نیز اظهار داشت: در زمینه توسعه طالقان با بهره برداری از راه هشتگرد – طالقان اقداماتی صورت گرفت ولی کافی نیست چراکه این راه مشکلات بسیاری دارد و باید ایمن سازی شود.

?بهداشت و درمان، نبود بیمارستان، گاز رسانی از دیگر مشکلاتی بود که حل آنها از سوی نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی مورد تاکید قرار گرفت.

?همچنین این نماینده مجلس خواستار راه اندازی صنایع های تک با هدف اشتغالزایی و رفع آلايندگي ها در شهرستان طالقان شد.