علی حدادی ×

لزوم به‌گارگیری ظرفیت‌های موجود برای رفع عقب‌ماندگی‌ چهارباغ

مدیر شهریور 11, 1400 0
لزوم به‌گارگیری ظرفیت‌های موجود برای رفع عقب‌ماندگی‌ چهارباغ
چهارباغ - نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: چهارباغ از ظرفیت‌های فراوانی برخوردار است که باید با بهره‌گیری از آن عقب‌ماندگی‌های این شهر را رفع کرد

به گزارش خبرنگار مهر، علی حدادی ظهر پنجشنبه در دیدار با اعضای شورای شهر چهارباغ اظهار کرد: در خصوص توسعه شهر باید برنامه‌ریزی‌ها و اولویت‌بندی نیازهای شهر برای انجام اقدامات کیفی و بلندمدت برای شهر و رفع نیازها شهروندان با آمایش دقیق صورت گیرد.

وی بیان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر باید با روحیه جهادی، وحدت و همدلی عقب‌ماندگی‌های شهر چهارباغ را رفع کنند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس تصریح کرد: شهر چهارباغ از ظرفیت‌های فراوانی برخوردار است که باید به آن‌ها توجه و از همه این ظرفیت‌ها برای توسعه شهر و خدمت به مردم بهره‌گیری شود.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر باید با فعالیت‌های شبانه‌روزی و تلاش و رویکرد جهادی به مردم به عنوان ولی نعمتان ما خدمت کنند و این امر را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

حدادی با بیان اینکه حضور افراد در سمت‌های مدیریتی باید در راستای ارائه خدمت از طریق آن جایگاه به مردم باشد نه اینکه جایگاه را به خدمت مدیر درآوریم، گفت: اگر این رویه را مد نظر داشته باشیم آن وقت شاهد تلاش‌های بدون منت و صادقانه مسئولان به مردم خواهیم بود.