علی حدادی ×

شهر نظرآباد با نقطه مطلوب فاصله دارد/ظرفیت های خوبی در حوزه شهری داریم

مدیر مهر 24, 1400 0
شهر نظرآباد با نقطه مطلوب فاصله دارد/ظرفیت های خوبی در حوزه شهری داریم
نماینده مردم شریف طالقان، نظرآباد، چهارباغ و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر نظر آباد به لحاظ امکانات شهری با نقطه مطلوب فاصله دارد

نماینده مردم شریف طالقان، نظرآباد، چهارباغ و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر نظر آباد به لحاظ امکانات شهری با نقطه مطلوب فاصله دارد.

علی حدادی روز شنبه در این دیدار افزود: این شهردر موضوعات مختلف به ویژه مبلمان شهری با نقطه مطلوب فاصله دارد ، اما با این همه، نقاط قوت بسیاری را هم شاهد هستیم که نیاز مند بهرمندی این ظرفیت ها برای رشد حوزه شهری می باشیم .

وی یادآورشد: مجلس یازدهم اقدامات خوبی برای نظم‌دهی به پروژه‌های عمران شهری و روستایی داشت و توانست اعتبارات خوبی را در بخش عمران درون و برون شهری اختصاص دهد که نیاز مند پیگیری و اولویت بندی در موضوعات برای تکمیل پروژه ها عمرانی و کمبود های شهری می باشیم .

وی در ادامه افزود : با توجه به اینکه تمام اقدامات به دقت رصد می شود و با ارایه گزارش های مختلف به دنبال رشد خدمات شهری و به عنوان نماینده مردم مطالبه گر و ناظر اقدامات در بخش های مختلف مرتبط به مردم هستیم تا شاهد رونق و توسعه شهر نظرآباد باشیم .

نماینده مردم شهرستان ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان وچهارباغ با اشاره به اهمیت رسیدگی و توجه به مناطق حاشیه‌ای و محروم شهر نظرآباد به ویژه در مجموعه مدیریت شهری، تصریح کرد: برخی از محلات حاشیه ای و محروم نظرآباد نیازمند ارائه ابتدایی ترین خدمات شهروندی هستند که باید به شکل ویژه به آنها رسیدگی شود.

حدادی با اشاره به تاکید بر کار جهادی و خدمتگزاری صادقانه، گفت: در همین راستا باید در مجموعه مدیریت‌ شهری نیز خدمت به مردم سرلوحه کارها قرار گیرد و از ورود به موضوعات حاشیه ای که مانع خدمت کردن میشود پرهیز و با برنامه ریزی به صورت عادلانه در بخش های مختلف خدمت رسانی صورت پذیرد .

در این دیدار شهردار نظرآباد گزارشی از برنامه ریزی که در حوزه شهری دارد بیان داشت.