علی حدادی ×

علی حدادی در مراسم روز نیمه شعبان درشهرستان چهارباغ؛

ستیز غرب با فرهنگ مهدویت را سطحی نگاه نکنیم

مدیر فروردین 9, 1400 0
ستیز غرب با فرهنگ مهدویت را سطحی نگاه نکنیم
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه های مختلف استکبار جهانی علیه ارزش های ناب اسلامی گفت: ستیز غرب با فرهنگ مهدویت در جامعه را سطحی نگاه نکنیم

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه های مختلف استکبار جهانی علیه ارزش های ناب اسلامی گفت: ستیز غرب با فرهنگ مهدویت در جامعه را سطحی نگاه نکنیم.
علی حدادی روز میلاد حضرت مهدی (عج) در شهرستان چهار باغ افزود: اساس تشکیل حکومت مهدوی، گسترش عدل جهانی و استقرار حکومت مستضعفین برای مبارزه گسترده و همه گیر با مستکبران عالم است لذا استکبار جهانی به رهبری دولت های غربی با علم به این حقیقت و نوید الهی، ازهر گونه ابزاری برای بسط سیطره خود و انحراف اذهان و توجهات جهانیان درخصوص مقوله مهدویت و فرهنگ انتظار موعود استفاده کرده و می کنند.
وی خاطرنشان کرد: غربی ها به این نتیجه رسیده اند که برای ستیز همه جانبه با مقوله مهدویت و فرهنگ انتظار که از مهمترین و سیاسی ترین گزاره های اعتقادی اسلام و درمقیاس بزرگتر ادیان الهی است، نباید سطحی نگری کرد و آن را پدیده ای کم اهمیت دانست.
سخنگوی کمیسیون شوراها وامورداخلی مجلس بیان داشت: برای ترویج فرهنگ انتظارباید در جامعه به اهمیت شناخت موضوع ستیز غرب با فرهنگ مهدویت، نقش رسانه های غربی در گسترش مهدویت ستیزی، ژست های علمی غرب و مهدویت ستیزی، نقش هنر و فرهنگ غربی و مهدویت ستیزی سیاست، دیپلماسی غرب و مهدویت ستیزی توجه کرد.
حدادی اضافه کرد: ظهور امام زمان (عج) در کتاب های آسمانی تمامی ادیان به شکل های مختلف دیده می شود که بشارت داده شده که جهان در سیطره ظلم و فساد نمی ماند بلکه موعود و منجی خواهد آمد تا عدل و داد را در جهان بگستراند.
وی تصریح کرد: دشمنان اسلام و انسانیت به سرکردگی نظام استکبارغربی که در ترس از روی کار آمدن چنین حاکمیتی هستند و منافع خود را به خطر می بینند، مبارزه تمام قد با آن را در دستور کار خود قرار داده اند.
نماینده مردم چهارباغ عنوان کرد: غرب دراین مسیر با استفاده از توان متفکران و متخصصان راهبردی و آینده نگر خود با پذیرش ضمنی مقوله مهدویت و درک تاثیرات این واقعه مهم و حتمی تاریخی، سعی دارد از هر ترفندی در جهت کوچک سازی و تحریف و تخریب آن در اذهان جهانیان موعود باور به ویژه مسلمانان استفاده کند.
وی ادامه داد: برای امر ظهور و انتظار فرج که افضل اعمال است، بیش از پیش باید تدارک دید و خود و جامعه را مهیا و آماده کرد.
حدادی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از کوشش ها و تلاش های نظام غرب در ستیز با مهدویت مبتنی بر طرح ریزی انواع استراتژی های سیاسی و دیپلماسی بوده است، تاکید کرد: غرب در این مسیر با استفاده از توان متفکران و متخصصان راهبردی و آینده نگر خود سعی دارد از هر ترفندی در جهت کوچک سازی و تحریف و تخریب آن در اذهان جهانیان موعود باور به ویژه مسلمانان استفاده کند.